30.04.2020
Засновник Airbnb про розвиток нового виду туризма
Засновник Airbnb про розвиток нового виду туризма
Довготривалий період карантину та пов'язана з цим робота в умовах самоізоляції сформують тренд нового виду туризма, вважає співзасновник та CEO Airbnb Брайан Ческі.
Своїми думками з цього приводу він поділився в інтерв'ю порталу Skift , а також розповів про плани компанії в пост-карантинний період, який на думку Ческі буде супроводжуватись падінням попиту в сегменті мас-маркет та активним "перерозподілом подорожей".
На думку CEO Airbnb більшість людей, що вимушено прив'язані до своїх осель та працюють дистанційно, дійсно скучили за подорожами, проте після закінчення періоду карантину та зняття існуючих обмеженнь вони обиратимуть маршрути до невеликих міст.
Наразі таку категорію туристів називають "цифровими кочівниками" та після виходу із коронавірусної кризи цей прошарок значно збільшиться. Брайн Ческі впевнений, що з часом сформується ціла група туристів, які обиратимуть довготривалі подорожі на місяць та більше за умови можливісті безперешкодно працювати дистанційно. 
"Бронювання терміном 30 діб та більше складали близько 15% продажів Airbnb в період до пандемії. На моє переконання, в посткризовий період довготривале та навіть безстрокове проживання становитиме більшу частину бізнеса Airbnb, а сама компанія стане менш "туристичною" - вважає Брайан Ческі.
Він також зазначив, що з самого початку створення Airbnb жодним чином не асоціювалась з тревел бізнесом, головною метою було запровадити бюджетну альтернативу готелям. При цьому Ческі не дав чіткої відповіді чи варто очікувати на сгортання проекту Airbnb Experience, що було презентовано близько року тому як маркетплейс з продажу турів та розваг у різних туристичних дестинаціях по всьому світові.      

 

 

 

 

 

 

ПОДІЛИТИСЯ: