22.10.2019
Wizz Air відновлює статус-кво та радить пассажирам приїжджати в аеропорт завчасно
Wizz Air відновлює статус-кво та радить пассажирам приїжджати в аеропорт завчасно
Угорський лоукост перевізник Wizz Air оголосив про відкриття рейсів до ще одного українського аеропорту - Запоріжжя. Про це на сьогодняшній прес-конференції повідомив директор з персоналу Wizz Air пан Йохан Ейдхаген
”Сьогодні ми раді поділитися з нашими українськими пасажирами захоплюючими новинами, ще раз підкреслюючи свою прихильність країні. Як перша в Україні авіакомпанія, яка пропонує високоякісні авіаперевезення за найнижчими цінами, ми завжди прагнемо стимулювати розвиток ринку та враховувати збільшення попиту на лоу-кост квитки. Додавання аеропорту у Запоріжжі  до нашої лоу-кост мережі маршрутів, який є вже п’ятим для авіакомпанії в Україні, є важливою подією для Wizz Air. Шість оголошених сьогодні маршрутів із Запоріжжя до Австрії, Польщі, Угорщини та Литви відкриють ще більше можливостей для подорожей, на які наші українські пасажири так довго чекали».
Отже, за кількістю українських аеропортів, до яких давні конкуренти, ірландська Ryanair та угорська Wizz Air  виконуватимуть свої рейси, рахунок зрівнявся 5:5. До чотирьох аеропортів "спільної експуатації" у Києві, Львові, Харкові та Одесі, кожна з авіакомпаній додада ще по одному : Ryaniar з 21 грудня розпочне літати до Херсона, а Wizz Air з 29 березня наступного року - до Запоріжжя.
Варто зазначити , що станом на сьогодні обидва лоукост перевізника виконують рейси за 21 спільним маршрутом, іноді навіть у ті ж самі дні, що й конкурент. Але сумарно за кількістю українських маршрутів перемагають угорці : 61 (з урахуванням нових маршрутів до Запоріжжя) проти 43.
Цього року Wizz Air святкуватиме 10-ти мільйонного пасажира на українських маршрутах, починаючи з 2008 року, коли українська дочка Wizz Air Ukraine виконала свій перший рейс за маршрутом Київ - Лутон. 
Також пан Йохан Ейдхаген прокоментував прикрий випадок, що стався з групою українських пасажирів, яким було відмовлено у посадці на рейс Wizz Air в аеропорту німецького Франкфурта.
"Це доволі прикрий випадок для нас, як для перевізника, але справа у тому, що зазначені пасажири не з'явилися вчасно на посадку у літак. Аби не ставити у незручне становище інших пасажирів рейсу та почекавши додаткові 15 хвилин, командир літака прийняв цілком слушне рішення розпочати політ".
Пан Ейдхаген нагадав, що наземні служби в усіх аеропортах мають свої протоколи виконання формальностей при підготовці до польоту та порадив всім пасажирам прибувати завчасно аби уникнути подібних ситуацій у майбутньому.  

 



ПОДІЛИТИСЯ: