04.12.2019
Українські тревел-агентства отримали доступ до контенту Booking.com через Amadeus
Українські тревел-агентства отримали доступ до контенту Booking.com через Amadeus
Тепер агентства-партнери Amadeus можуть бронювати контент однієї з найбільших travel e-commerce компаній у світі Booking.com за допомогою рішення Amadeus Hotels Plus, інтегрованого у фронт-офісну платформу Amadeus Selling Platform Connect.
У тревел-агентств, що працюють у системі Amadeus, тепер є доступ до всіх пропозицій Booking.com, включаючи готелі, мотелі, апартаменти, кемпінги, вілли та інші типи розміщення.
Головна перевага цієї інтеграції полягає в тому, що при бронюванні подорожі агентствам більше не потрібно переключатися між різними екранами. За допомогою Amadeus Hotels Plus вони зможуть уніфікувати процес готельних бронювань, спростити звітність, легко управляти контентом Booking.com і скасовувати наявні бронювання.

Amadeus має повний паритет тарифів з Booking.com, що означає, що тарифи в Amadeus ідентичні тим, що на сайті Booking.com. Крім того, тревел-агентства зможуть отримувати комісію за кожне бронювання контенту Booking.com через Amadeus Hotels Plus.
Зараз в Amadeus Hotels Plus доступні понад 1,1 млн готельних об'єктів. На початку 2020 року кількість варіантів розміщення становитиме 1,5 млн.



ПОДІЛИТИСЯ: