31.03.2020
Tourism Economics : туризм може очікувати на стрімке відновлення
Tourism Economics : туризм може очікувати на стрімке відновлення
Сьогодні, у самий розпал пандемії коронавірусу, більшість експертів схильні до негативних прогнозів щодо майбутнього світової туристичної індустрії. Водночас існуює стриманно позитивний сценарій стосовно відновлення та розвитку індустрії гостинності.
Президент аналітичної компанії Tourism Economics Адам Сакс вважає, що по закінченні пандемії на турбізнес очікує стрімке відновлення, а найбільш позитивна динаміка спостерігатиметься у преміальному сегменті. В інтерв'ю виданню Travel Weekly Адам Сакс поділився своїм баченням того яким чином туріндустрія повертатиметься до "життя".
"Впевнений , що найскладнішим під час кризи є реалістичне сприйняття ситуації, що відбулась. Пам'ятаю, як після трагедії 11 вересня мені здавалось, що світ вже ніколи не буде таким, як раніше" - каже Адам Сакс. Згодом я переконався, що це помилкове судження, адже протягом останніх десятиліть туристична галузь отримала шалений досвід виживання під час економічних та політичних криз, природних катастроф та епідемій, але кожного разу стрімко відновлювалась. Саме тому, враховуючи історичний досвід, є всі підстави вважати, що й цього разу туризм отримає новий шанс знайти шлях для подальшого розвитку".   
 
На думку Сакса наразі туристичні експерти можуть лише сперечатись щодо можливого терміну остаточного відновлення галузі, адже в ситуації з розповсюдженням пандемії коронавірусу досі більше запитаннь, ніж відповідей.
Наслідки світової економічної кризи 2008 року мали найбільш негативний вплив на людей з низьким рівнем прибутків. Схожа ситуація спостерігається й під час пандемії коронавірусу, отже є всі підстави вважати, що як і 12 років тому першим має відновитися сегмент luxury-туризму.
"Наразі важко прогнозувати чи побачимо ми фундаментальну зміну приоритетів туристів та трендів всієї галузі як наслідки впливу коронавірусу" - вважає Сакс. Але в будь-якому випадку компанії мають зосередитись на розробці надійного плану відновлення комунікації з клієнтами аби гарантувати собі швидкий рестарт коли з'явиться чітке розуміння терміну завершення карантину у всьому світі."  


ПОДІЛИТИСЯ: