16.05.2020
Президент МАУ про перші висновки щодо впливу COVID-19 на авіаційну галузь
Президент МАУ про перші висновки щодо впливу COVID-19 на авіаційну галузь
Президент МАУ Євген Дихне на своїй сторінці у Facebook висловив свою думку щодо перших підсумків стану авіаційного ринку у зв'язку з пандемією коронавірусу.

На думку Президента МАУ після першої хвилі розгубленості на початку локдауну, авіаційна галузь сьогодні вже може оперувати деякими цифрами, які допомогають у плануванні подальшої діяльності.

"Сьогодні нам задають питання чому ми закрили продаж квитків на нашому сайті аж до 01 липня. Відповідь проста : ми аналізуємо ситуацію в країнах нашої маршрутної мережі, а також стан речей в Україні відносно вільного відвідування тих чи інших країн за туристичними візами та загального економічного стану населення. Нажаль, наш прогноз виявлятється невтішним, адже Україна є часткою світового тренду" - каже Євген Дихне.

Аналіз та попередні висновки щодо авіаційної галузі від Президента МАУ наступні :
1. Авіаринок зможе відновитись до показника прогнозів на 2020 не раніше 2023 року;
2. В першу чергу відновлюватимуться середньомагістральні маршрути за умови коректних рішень щодо авіаційного парку компаній;
3. Дохід авіакомпаній світу за підсумками 2020 року зниться на $314 млрд;
4. Зміниться базовий продукт перевізників як наслідок впливу covid-19, а саме : відмова від гарячого бортхарчування , відмова від перевезення ручної поклажі у салонах літаків, безконтактна реєстрація, термометрія, тимчасове закриття бізнес-лаунжей, тимчасова відмова від продажу товарів duty-free;
5. Оптимізація видатків на флот : більшість літаків будуть "заземлені", пришвидшиться процес виведення з флоту старих літаків, відмова від замовлених літаків, особливо широкофюзеляжних;
6. Лізингодавців очікує шалений тиск стосовно умов співпраці , особливо це стосується власників "вікових" повітряних суден та широкофюзеляжних;
7. Глобальна тенденція переведення офісів на дистанційну роботу призведе до структурних змін після covid-19 та пригальмує відновлення попиту, особоливо в сегменті бізнес-подорожей;
8. Лізингодавці оздоровлюватимуть баланс компаній за рахунок продажу літаків, зниження цін та реструктуризації боргових зобов'язань – це призведе до надлишку пропозицій та впливатиме на плани поставок;
9. Надлишкова пропозиція повітряних суден заважатиме зростанню виробництва нових літаків, в той же час плани щодо виводу з парку старих літаків та поповнення новими можуть зберегтись;
10. Приорітетом діяльності авіакомпаній стануть зниження видатків за рахунок ефективного управління своїм парком – авиакомпанїї використовуватимуть закінчення термінів договорів для скорочення парку, а також намагатимуться зменьшувати лізингові платежі.
Наразі у Міністерстві інфраструктури України йде активне обговорення щодо відновлення міжнародного авіасполучення після послаблення карантинних заходів. На думку представників галузі першими мають відновитись чартерні рейси до курортів Туреччини, Єгипту та Грузії
ПОДІЛИТИСЯ: