18.05.2020
МАУ відмовиться від далекомагістральних маршрутів до 2021 року
МАУ відмовиться від далекомагістральних маршрутів до 2021 року
Після запланованого з 01 липня 2020 року відновлення регулярних рейсів авіакомпанії МАУ, з її маршрутної мережі зникнуть далекомагістральні маршрути. Прийнамні такий висновок можна зробити виходячи з актуальної інформації на сайті перевізника, на якому наразі неможливо забронювати квитки на прямі рейси PS231 до Нью Йорка, PS241 до Торонто та PS391 до Делі на період літньої 2020 та зимової 2020-2021 навігації.
У коментарі прес-служби авіакомпанії йдеться про ймовірне відновлення далекомагістральних маршрутів , починаючи з квітня 2021 року. Термін поновлення далекомагістральних рейсів може бути змінено та залежатиме від загальної ситуації на ринку авіаперевезень та наслідків панедемії COVID-19, що безумовно впливатимуть на стан галузі у найближчі роки.
Експерти авіаринку висловлюють слушну думку про те, що рестарт далекомагістральних маршрутів МАУ - доволі складний процесс, адже залежатиме від того як швидко авіакомпанія відновить всю маршрутну мережу. Перш за все це пов'язано з тим, що більшість пасажирів далекомагістральних рейсів МАУ - трансферні, тобто мають дістатися Києва іншими рейсами МАУ аби скористатись далекомагістральним маршрутом  . Іншими словами, для відновлення частоти виконання рейсів з Києва до Нью Йорка або Торонто, відповідний пасажиропотік має бути згенерований на рейсах до Києва з Делі, Тель Авіва, Каїра, Баку , тощо. Крім того, на відміну від середньомагістральних, далекомагістральні рейси значно більш витратні, отже перевізник наврядчи піде на збиткові операції заради найскорішого відновлення цих маршрутів. Кілька днів тому, у своєму допису на сторінці в Facebook Президент МАУ Євген Дихне акцентував увагу на тому, що в першу чергу відновленню підлягатимуть середньомагістральні маршрути, а широкофюзеляжним літакам спрогнозував нелегке майбутнє. Отже, враховуючи ситуацію, що склалась, подібне рішення флагманського українського перевізника стосовно скасованих маршрутів здається цілком логічним.
Щодо далекомагістрального флоту , ще на початку дії карантинних заходів МАУ позбулась двох своїх ключових літаків Boeing 777-200ER (UR-GOB та UR-GOC), відправивши їх на зберігання до Іспанії, а третій, точніше перший з отриманих літаків цієї серії (UR-GOA) , було виведено з флоту авіакомпанії ще наприкінці грудня 2019 у зв'язку з необхідністю заміни двигуна. Отже можна припустити, що відновлення далекомагістральних рейсів вже відбудеться на інших літаках, що ймовірно поповнять флот МАУ напередодні початку польотів. Наразі у флоті МАУ залишається два широкофюзеляжні Boeing 767-300ER
Нагадаємо, що наприкінці минулого року авіаперевізник скасував рейси до Пекіна та Бангкока у зв'язку з їх комерційною недоцільністю та необхідністю повернення до прибуткових операцій.

ПОДІЛИТИСЯ: