05.04.2020
KLM та Qantas : вони зробили це разом
KLM та Qantas : вони зробили це разом
Королівські Голандські Авіалінії (KLM) та австралійська Qantas завершили епоху експлуатації Boeing 747. Історичністі цій події додає той факт, що початок виконання польотів на 747-х обидві авіакомпанії також розпочали разом - майже пів сторіччя тому, у далекому 1971 році.
29 березня цього року, трохи раніше запланованого терміну у зв'язку із стрімким зниженням попиту на авіаперевезення у світі через COVID-19, епоха 747-го що зветься "Королевою неба", для обох перевізників скінчилась. Цього дня, рейс KL686 з Мехіко, який було виконано на Boeing 747-400, о 15.32 за місцевим часом здійснив посадку в амстердамському аеропорту Схіпхол. В іншій частині світу, о 17.30 за місцевим часом, рейс QF28 торкнувся посадкової смуги аеропорту в Сіднеї після виконання 13 годинного перельоту із чілійського Сантьяго.     
Слід зазначити, що за останні 10 років , з появою більш економічних сучасних далекомагістральних літаків, попит на Boeing 747 зменшився майже вчетверо. Якщо у 2010 року всі авікомпанії-оператори цього типу літака реалізували 102 млн. місць, через 5 років, у 2015 - 52,8 млн. місць, то за підсумками 2019 року лише 28,4 млн. місць. Перша трійка експлуатантів минулого року виглядає таким чином : Lufthansa - 6,3 млн., British Airways - 5.5 млн., Thai Airways - 2,6 млн. Щодо KLM та Qantas, їх сукупний здобуток за 2019 рік склав лише 2,9 млн. місць.
За даними порталу anna.aero , найуспішнішими маршрутами 2019 на 747-х для Qantas стали рейси з Сіднею до Токіо-Ханеда (266 тис. пас.), Йоганесбургу (228 тис.пас) та Сан-Франциско (221 тис). Топ-маршрут 2019 для KLM безумовно вважається рейс Амстердам - Кюрасао з показником майже 300 тис пасажирів. Згідно статистики Curacao Tourism board, минулого року завдяки щоденному рейсу на Boeing 747, близько 194 тис. нідерландців відвідали Нідерландські Кариби , що на 10% краще за показник 2018 року.  
ПОДІЛИТИСЯ: