04.09.2019
Французська Aigle Azur ініціювала процедуру банкрутства
Французська Aigle Azur ініціювала процедуру банкрутства
Друга за пасажиропотоком французська регулярна авіакомпанія Aigle Azur, що була заснована 73 року тому, у понеділок, 02 вересня, ініціювала процедуру банкрутства та перейшла під зовнішне управління.
Ще тиждень тому, на прохання генерального директора компанії Франца Івелана, авіакомпанію передали під управління тимчасового адміністратора. Це рішення співвласників авіакомпанії стало наслідком спроби рейдерського захоплення з боку міноритарного акціонера.
За інформацією французської преси, компанія , прогалини в бюджеті якої оцінюють майже в 20 млн. євро, припинила будь-які платежі, а потенційні покупці мають надати свої пропозиції не пізніше 09 вересня.
Більшість експертів вважає, що скрутне фінансове становище, у якому опинилась Aigle Azur, пов'язано в першу чергу з ключовим напрямком польотів авіаперевізника - до Алжиру, а також з хибним рішенням розпочати виконання далекомагістральних рейсів до Пекіна та Сан Паоло.
Зважаючи на те, що парк авіакомпанії складають виключно арендовані літаки (11 лайнерів - ред.), найціннішим активом перевізника є приблизно 10000 слотів у паризькому аеропорту Орлі, який є базовим для Aigle Azur.  Французська Le Monde стверджує, що наявність такої кількості слотів у найближчому до столиці аеропорту є справжнім скарбом, адже вільних зльотів-приземлень тут практично не залишилось. Оскільки, згідно регламенту, слоти не можна продати окремо, отримати їх зможе тільки потенціний покупець Aigle Azur, серед яких експерти називають Air France, Air Caraibes та Vueling.    
Незважаючи на запевнення з боку менеджменту , що розпочата процедура банкрутства жодним чином на вплине на виконання польотів, всі рейси авіакомпанії , починаючи з 10 вересня недоступні для бронювання на сайті перевізника
Базовим аеропортом для Aigle Azur є паризький аеропорт Орлі, а серед 25 напрямків авіакомпанії також значився маршрут Париж - Київ, який було започатковано з 20 квітня цього року.
Наразі інформація відносно продовження діяльності авіаперевізника та умов повернення невикористанних авіаквитків пасажирам відсутня.
ПОДІЛИТИСЯ: