05.06.2020
Джозеф Вараді, CEO Wizz Air про коронавірус та операції в ОАЕ
Джозеф Вараді, CEO Wizz Air про коронавірус та операції в ОАЕ
В останній робочий день Arabian Travel Market Virtual своє бачення розвитку авіаційної галузі висловив CEO Wizz Air Джозеф Вараді, який у грудні минулого року оголосив про створення Wizz Air Abu Dhabi - першої для угорського лоукоста авіакомпанії за межами Європи.

В інтерв'ю авіаційному консультанту Джону Стрікленду (John Strickland), CEO Wizz Air Джозеф Вараді (Joszef Varadi) підтвердив амбітність планів перевізника стосовно операцій в Абу-Дабі.
"Зверніть увагу на наші досягнення у Європі - протягом 15 років ми зросли до 100 літаків. Щось подібне ми прагнемо зробити й в Абу-Дабі. Також не варто обмежуватись лише столицею, ми готові надавати свої послуги в інших еміратах , а можливо навіть і в сусідніх країнах Перської Затоки" - прокоментував Джозеф Вараді плани майбутніх операцій на Близькому Сході.
Відзначаючи своє 16-річчя, протягом останнього року Wizz Air надала послуги близько 40 млн. пасажирів, виконавши рейси за 710 маршрутами до 151 аеропорту в 44 країнах світу. Повітряний флот авіакомпанії налічує 120 літаків Airbus з опцією придбання 20 Airbus 321XLR, найефективніших середньомагістральних літаків у світі на даний момент.
Стосовно поточної ситуації в авіаційній галузі у зв'язку з наслідками коронавірусу, Джозеф Вараді висловив жаль щодо обмежених можливостей подорожувати. Пасажири авіакомпанії, особливо молодого віку, на здоров'я яких пандемія впливає мінімально, наразі вмотивовані літати, але на мають такої можливості у зв'язку з карантинними заборонами в багатьох країнах Європи. Разом з тим він вважає заходи деяких країн щодо запобігання поширенню COVID-19 занадто суворими, що не дозволяє авіаційній галузі розпочати своє стрімке відновлення.
"Після 11 вересня аеропорти значно підвищили заходи авіаційної безпеки, зараз ми маємо зробити схожі кроки задля посилення заходів санітарного контролю. Доки аеропорти та авіакомпанії працюють не на повну потужність, є можливість запроваджувати соціальну дистанцію, але не тоді коли пасажиропотік відновиться " - каже CEO Wizz Air.
Щодо заходів санітарної безпеки на борту літаків, Вараді впевнений, що індустрія знайде релевантні рішення. Такі кроки, як блокування середніх крісел або запровадження соціальної дистанції на борту є недоцільними, призведуть до здорожчення квитків та у підсумку не зможуть бути імплементовані.
"Ви дійсно вважаєте, що похід до супермаркету або ресторану менш безпечний, ніж посадка у літак, під час якої ми маємо змогу контролювати пасажирів? - риторично запитує Вараді. При цьому я повністю підтримую необхідність носіння захисних масок , використання дезінфекторів, зменшення кількості фізичних контактів під час польоту, в тому числі готівкових розрахунків, бортових журналів, тощо".
На запитання стосовно поточної ситуації, що викликана коронавірусом, Вараді в типовій для себе позитивній манері відповів , що вся справа у ліквідності та її впливу на ваш бізнес.
"Навіть якщо наступні 24 місяці ми не перевеземо жодного пасажира, ми залишимось у бізнесі" - стверджує він.
При цьому він впевнений, що рецесія, яка неминуча після локдауну, матиме гірші наслідки, аніж власне пандемія. В цій ситуації лоукост авіакомпанії, як Wizz Air , матимуть більше шансів на швидке одужання, адже мають мінімальні витрати. Також бюджетні авіакомпанії отримають нову аудиторію, бо деякі пасажири, заощаджуючи кошти, віддадуть перевагу саме лоукостам замість класичних перевізників.

Щодо корпоративного сегменту, на думку Вараді у "постковідний" період компанії заощаджуватимуть на бізнес тревел, отже цей сегмент відновлюватиметься довше за інших. Але і в цьому випадку Wizz Air вбачає позитивний сигнал, адже бізнес також шукатиме можливості для оптимізації своїх витрат та обиратиме ефективніші за бюджетом авіаперевезення.

ПОДІЛИТИСЯ: