25.09.2019
BlaBlaCar купує сервіс з продажу автобусних квитків Busfor
BlaBlaCar купує сервіс з продажу автобусних квитків Busfor
    BlaBlaCar, найбільший в світі карпулінговий сервіс для міжміських поїздок, оголошує про об’єднання зусиль з компанією Busfor, ведучого сервісу з пошуку та купівлі автобусних квитків в Україні та інших країнах Центральної та Східної Європи. Придбання дозволило би BlaBlaCar розширити свою діяльність на ринку пасажироперевезень в регіоні з населенням понад 300 млн осіб - повідомляє у своєму релізі прес-служба BlaBlaCar
      На сьогоднішній день BlaBlaCar є одним з найпопулярніших агрегаторів міжміських автодорожніх поїздок, нараховуючи понад 80 млн користувачів по всьому світу, в тому числі понад 5 млн в Україні. У 2018 році BlaBlaCar вперше вийшов за рамки карпулінга, оголосивши про купівлю компанії Ouibus — одного з найбільших автобусних операторів Франції, який належить державній компанії SNCF, що управляє залізницями країни. 
    Технології Busfor, в свою чергу, сьогодні дозволяють придбати автобусні квитки на рейси понад 7000 перевізників в країнах Центральної та Східної Європи, що робить компанію лідером в області онлайн-дистрибуції.
     Об’єднання зусиль BlaBlaCar і Busfor не передбачає скорочення співробітників компаній або припинення діючих партнерств. Менеджмент обох компаній збереже свої позиції в рамках загальної структури.
   Для BlaBlaCar це рішення прийняте в рамках загальної стратегії розвитку: компанія прагне стати глобальним маркетплейсом для автодорожніх поїздок, об’єднавши на одній платформі карпулінгові та автобусні пропозиції, щоб дати пасажирам широкий вибір транспортних засобів. На автобусах зручно їздити популярними маршрутами, коли ціна залишається доступною, а сам квиток можна придбати завчасно. Карпулінгові пропозиції відрізняються різноманітністю маршрутів, охоплюючи навіть не популярні напрямки, при цьому вартість поїздки залишається низькою, а забронювати місце в авто можна в останній момент.
   Інтеграція транспортних рішень (карпулінга і автобусів), які доповнюють один одного, залучить на платформу більше користувачів. Це допоможе автовласникам простіше знаходити попутників, а перевізникам – пасажирів. Зрештою, і ті, і інші будуть ефективніше заповнювати вільні місця, а це означає, що BlaBlaCar продовжить скорочувати число автомобілів на дорогах, зменшуючи обсяг викидів СО2 в атмосферу.

Ніколас Брюссон, співзасновник і CEO BlaBlaCar:
«Ми були б дуже раді об’єднанню з провідним регіональним гравцем, що демонструє сильні операційні результати і володіє сучасними технологіями. Спільно розвиваючи мультимодальний транспортний сервіс, а також прискорюючи цифровизацию ринку подорожей в Україні та інших країнах Центральної та Східної Європи, ми змогли би краще задовольняти потреби перевізників і мандрівників, і в цілому змогли би поліпшити міжміське сполучення в регіоні».

Ілля Єкушевський, засновник і CEO Busfor:
«Нам вдалося зібрати першокласну команду, завдяки якій Busfor став лідером в регіоні в сегменті онлайн продажів автобусних квитків. Ми створили передові технології і першими почали масштабно розвивати категорію віддалених продажів. Ми дуже пишаємося нашими досягненнями, при цьому розуміємо, що знаходимося на початку шляху цифрової трансформації ринку перевезень. У свою чергу, BlaBlaCar вдалося зібрати на своєму майданчику багатомільйонну спільноту лояльних пасажирів. Попереду нас чекає реалізація синергій, а також спільна робота двох сильних команд».

Про BlaBlaCar
Найбільший в світі карпулінговий сервіс: сайт і мобільний додаток. Компанія була заснована в 2006 році у Франції. Сьогодні спільнота попутників BlaBlaCar перевищує 80 млн осіб в 22 країнах. Понад 25 млн осіб здійснюють поїздки за допомогою сервісу щоквартально. Інвестиційна оцінка компанії: $1,6 млрд.
На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши успішний український стартап «Подорожники». На сьогоднішній день кількість українських користувачів перевищує 5 млн осіб, а Україна увійшла в топ-5 найбільш швидко зростаючих країн для BlaBlaCar в світі.

Про Busfor
Busfor — це технологічна платформа для ринку автобусних перевезень, що є лідером в області продажу онлайн-квитків на автобуси в Україні і країнах Центральної та Східної Європи. Ключові завдання компанії — збільшити пасажиропотік для своїх партнерів — автовокзалів і перевізників, і, водночас, забезпечити пасажирів кращим онлайн-сервісом пошуку, порівняння і купівлі квитків.
Флагманський продукт Busfor GDS (Global Distribution System) на сьогодні об’єднує рейси понад 7000 перевізників сумарною місткістю більше $4 млрд на рік. Дані рейси стають доступними для кінцевих пасажирів через мережу з понад 600 агентів, включаючи власні сайти і мобільні додатки Busfor, що налічують понад 7 млн. користувачів щомісячно.
ПОДІЛИТИСЯ: