ЛЮДИ ПОНАД УСЕ !
У цей надзвичайно складний час найголовнішим пріоритетом для Coral Travel є безпека туристів. Тому, працюючи у режимі 24 години на добу, ми спланували, організували та почати втілювати програму повернення туристів в Україну за власний кошт, ще до отримання остаточних відповідей від офіційних установ.
Ми змінили типи повітряних суден для того, щоб у максимально стислі строки забезпечити зворотніми квитками всіх туристів. У встановлені владою терміни ми також забезпечили повернення туристів-транзитників з Білорусі, Молдови, країн Євросоюзу, тощо, які вилітали на відпочинок з України.
23 березня Coral Travel завершив вивезення своїх туристів, які відпочивали в Єгипті і Туреччині.
Враховуючи невизначеність розвитку ситуації та розуміючи хвилювання туристів, які замовили тури наперед і зараз не впевнені у можливості поїхати на відпочинок, ми також ухвалили рішення і пропонуємо перебронювати тури на інший період на будь-який доступний для бронювання напрямок туроператора. У такому випадку грошові кошти за попередньою заявкою будуть в повному обсязі зараховані на нову заявку.
Наша єдине прохання до всіх партнерів: переконливо просимо не наполягати на ануляції туру з поверненням сплачених коштів. Тому що, Coral Travel, відповідно до Закону про туризм, завжди наперед розраховується у повному обсязі з усіма постачальниками турпродукту. Тобто, зараз всі кошти за такими турами вже у постачальників, і ми очікуємо на їхнє рішення. На підтримку туристів, ці ризики стають нашими ризиками, бо ми пропонуємо туристам вибрати нові дати турів і перенести сплачені кошти.
ОФІС ПРАЦЮЄ !
Ми раніше наполягали, що системний підхід в організації бізнес-процесів є однією з найголовніших запорук успіху. І от часи змін підтвердили це.
З 18 березня всі офіси Coral Travel в Києві та регіонах виконують свої обов‘язки в дистанційному режимі. Всі працюють вдома, щоб убезпечити ризики захворювання. Ми дбаємо про життя та здоров’я своїх співробітників – наша команда найцінніший ресурс компанії.
При цьому ми забезпечили абсолютно надійну і безперебійну роботу всіх наших сервісів, телефонних ліній, інших каналів зв’язку. Всі відділи компанії - інформаційний, продажів, бронювання, авіа, бухгалтерія та інші - працюють відповідно до графіку роботи, в суботу забезпечений черговий режим. Лінія колл-центру для туристів приймає дзвінки за номером 0 800 30 29 29. Наш телеграм канал оперативно публікує інформацію.
ДОДАТКОВА ПІДТРИМКА ДЛЯ СВОЇХ !
Особливу увагу ми приділяємо Головним партнерам – агентствам, які працюють під нашим брендом. Ми дуже цінуємо таку співпрацю та розуміємо, що в умовах сьогодення туристичний бізнес зазнає величезних навантажень. В нелегкий час головною метою Coral Travel є зменшення негативних наслідків та підтримка партнерів.
Нами прийнято рішення застосувати пільгову ставку по оплаті роялті «Мережі Турагентств Coral Travel» й «Мережі Турагентств Coral Elite Service» та встановити роялті у розмірі 50,00 грн. за місяць на період з 01.04.2020 р. по 31.05.2020 р. Також туроператор підготував та направив для своїх партнерів шаблон листа, складеного юристами, по мінімізації оренди офісу.
Дякуємо за розуміння, підтримку та співпрацю.
Ваш Coral Travel