08.01.2020
ПОДОРОЖІ 2020 - ДЕСТИНАЦІЇ, СТИЛІ, КОНЦЕПЦІЇ
На початку нового десятиріччя індустрія подорожей має не лише запропонувати нові напрямки та маршрути, а ще й вдовольнити адаптовані під сучасний ритм життя потреби мандрівників.
Тренди залежатимуть не тільки від можливостей та побажань туристів. На подорожі впливатимуть соціальні мережі, глобальні кліматичні зміни, технологічні розробки та навіть вік туристів. Аби спрогнозувати, якою стане туріндустрія найближчими роками та за якими напрямками подорожуватимуть мільйони людей, варто дослідити інформаційні джерела, що заслуговують на довіру.

ДЕСТИНАЦІЇ ДЛЯ ПОДОРОЖЕЙ-2020 ВІД LONELY PLANET
Всесвітньо відомий путівник, тримаючи руку на пульсі сучасних трендів індустрії подорожей, запропонував свій чарт-лист країн, регіонів, міст та найбільш популярних дестинацій, які будуть затребувані протягом наступного року.
У переліку перспективних для подорожей країн наступний рік має стати найуспішнішим для Королівства Бутан. До 2020 року Бутан планує стати на 100% еко-френдлі країною. Подорожі гірськими селищами та стежками без пластикового сміття, з мінімальним викидом вуглецю, безперечно, зацікавлять усвідомлених мандрівників, що опікуються станом навколишнього середовища.
Країна Бутан – найперспективніша дестинація для подорожі 2020
Другу сходинку займає Англія. Саме тут за відвідувачами буде закріплене так зване «право мандрувати»: пішоходи матимуть доступ до численної кількості територій, деякі з котрих перебувають у статусі приватній власності. Маршрут «Узбережжя Англії», який буде відкрито наступного року, надасть можливість насолодитися мальовничими краєвидами найдовшої берегової стежки Європи, протяжність якої - майже 3 тис. миль. Третє почесне місце у рейтингу посіла Північна Македонія з її чарівним озером Охрид та новою пішохідною стежкою High Skardus. Цей маршрут завдовжки 495 км прокладено територіями Албанії, Косово та Північної Македонії, він розрахований на 20 днів подорожі. Також до переліку перспективних країн було включено Арубу, Есватіні (колишній Свазіленд), Коста-Ріку, Нідерланди, Ліберію та Марокко.
Щодо міських подорожей, найкращим, на думку Lonely Planet, стане відвідування австрійського міста Зальцбург, де відбувається всесвітньо відомий музичний фестиваль. Наступного року цей захід святкуватиме свій 100-річний ювілей. Далі йде Вашингтон, а третю сходинку посідає Каїр, який незабаром відкриє двері Великого Єгипетського музею (GEM). Серед інших рекомендованих для відвідування міст слід відзначити Голвей (Ірландія), Бонн (Німеччина), Ла-Пас (Болівія), Кочі (Індія), Ванкувер (Канада), Дубай (ОАЕ) та Денвер (США).
Найкраща міська подорож – до Зальцбурга (Австрія)

Окрім країн та міст, Lonely Planet склав рекомендації щодо окремих регіонів, які варто відвідати наступного року. Очолює рейтинг перспективних регіонів Центрально-Азійський Шовковий Шлях, який проходить крізь Киргизстан, Таджикистан та Узбекистан. Дістатись цих країн стало набагато легше завдяки впровадженню електронних віз, а також безвізовому режиму для багатьох країн світу. Серед більш-менш традиційних регіонів - італійський Марке. Він сподобається тим, хто вже бував у Тоскані, адже має ті ж самі принади. Саме завдяки меншій популярності Марке не відштовхує натовпами туристів поціновувачів італійського шарму. Варто звернути увагу також на Японію. Незважаючи на те, що наступного року країна буде перевантажена відвідувачами Олімпійських ігор, Lonely Planet рекомендує регіон Тхоку, який практично відновився після землетрусу та цунамі 2011 року та значно покращив туристичну інфраструктуру. До переліку потенційно цікавих для відвідування регіонів також потрапили штат Мен (США), острів Лорда Хоу (Австралія), провінція Гуйчжоу (Китай), Кадіс (Іспанія), Північно-Східна Аргентина, затока Кварнер у Хорватії та Бразильська Амазонія.
Центральноазійський Шовковий шлях – must visit регіон

ПРОГНОЗИ ВІД BOOKING.COM
Глобальна система бронювання Booking.com на підставі власного дослідження серед своїх користувачів прогнозує, що подорожі 2020 року будуть пов'язані з технологіями, почуттям відповідальності за навколишнє середовище та більш тісними контактами людей один з одним. Аби отримати подібні результати, було опитано 22 тис. мандрівників з 29 країн, а також досліджено більш ніж 180 млн. верифікованих відгуків користувачів системи бронювання.
На думку Booking.com, одним із трендів наступного року стануть подорожі до менш популярних міст, так званий under tourism. Для цього 60% опитаних мандрівників прагнуть мати мобільний додаток або сайт із рекомендаціями альтернативних місць, в яких зростання туристичного попиту позитивно впливатиме на місцеву спільноту. Очікується, що туристичні компанії відгукнуться на запит і, як наслідок, збільшиться кількість просвітницьких кампаній про усвідомлений туризм та покращення інфраструктури в менш популярних туристичних локаціях.
Наступного року технології все більше впливатимуть на ключові рішення щодо подорожей. Нові додатки та алгоритми штучного інтелекту допомагатимуть користувачам отримувати корисні персоналізовані рекомендації, дізнаватись про напрямки для подорожей, цікаві пам’ятки та варіанти відпочинку на підставі власних уподобань, попередніх мандрівок та інших факторів. Це зекономить час на пошук релевантної інформації та надасть можливість насолоджуватись кожною миттю подорожі.
Монтевідео (Уругвай) – найкращий вибір для «повільної подорожі»

На відміну від десятиріччя, що минає, коли модним вважалось відвідування максимальної кількості країн протягом однієї мандрівки, тренд майбутнього - за «повільними подорожами». Так, 48% опитаних Booking.com планують наступного року вдатись до більш спокійних видів транспорту, аби запобігти негативному впливу на навколишнє середовище. А шість із десяти туристів віддадуть перевагу більш довгому маршруту, аби отримати більше вражень від подорожі. «Повільні подорожі» можна здійснювати потягом, велосипедом, човном та, звичайно, пішки. У той же час мандрівники, вільний час яких обмежений, обиратимуть наступного року класичні напрямки, аби за короткий термін отримати максимальну кількість вражень. Саме тому 54% опитаних обиратимуть дестинації, де більшість розваг та пам'яток розташовані у безпосередній близькості один до одного, щоб економити час на пересування. До трійки найбільш перспективних «повільних подорожей», за версією Booking.com, увійшли Монтевідео (Уругвай), острів Ільябела (Бразилія) та Наха (Японія).
Тренд 2020 року - pets frindly подорожі

Оскільки 55% опитаних власників домашніх тварин не хочуть розлучатися зі своїми улюбленцями під час мандрівки, наступний рік, за прогнозом Booking.com, буде pets-френдлі. Як наслідок, у світі з'явиться додаткова кількість готелів та ресторанів, магазинів та курортів, що радо вітатимуть не тільки гостей, але й їх чотирилапих друзів.
Старше покоління дедалі стає все більш активним та зацікавлено в тому, щоб і надалі залишатися молодим та здоровим. У 2020 спостерігатиметься тенденція зміни світогляду: мандрівники похилого віку планують грандіозні подорожі та пригоди. До того ж майже три чверті (72%) опитаних бабусь та дідусів вважають, що час, проведений з онуками, допомагає відчути себе молодшими, та планують спільні поїздки.
Більшість мандрівників похилого віку планують спільні поїздки з онуками

Нарешті, під час вибору маршруту для майбутньої подорожі користувачі Booking.com зважатимуть на свої гастрономічні уподобання. Для цього вони завчасно резервуватимуть столики в особливих ресторанах, потрапити до яких день у день неможливо. Шанувальників гастротурів перш за все приваблюють ресторани, в яких пригощають блюдами з використанням локальних інгредієнтів, тобто ті місця, які переважно відвідують місцеві мешканці.

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ВПЛИВАТИМУТЬ НА ВИБІР
Одним із найбільш впливових драйверів вибору подорожі у 2019 році стали соціальні мережі, в яких завантажено світлини будь-яких куточків світу. У нещодавньому опитуванні WeSwap (платформи, яку застосовують для обміну валют безпосередньо між мандрівниками) взяли участь 2 тис. осіб у віці 18-34 роки. З них 37% зазначили, що на їх остаточний вибір щодо відпочинку вплинули соціальні мережі, а 31% респондентів вважають, що публікація фотографій в інтернеті не менш важлива опція, ніж, власне, сама подорож.
Світлини, що зроблені у літаках чи потягах, надихають десятки тисяч людей відправитись у мандрівку лише з однією метою - мати аналогічне зображення та завантажити його до соціальної мережі. Саме тому, потрапивши на вузькі вулиці Санторіні або в книжковий магазин Livraria Lello в Порту, бачиш довжелезні черги з бажаючих зробити легендарний кадр чи ідеальне селфі.
Cavo Tagoo (о. Міконос, Греція) – найпопулярніший Insta-готель 2020

Крім цього, соцмережі впливають на власників ресторанів, які прагнуть заохочувати якомога більше відвідувачів. Дизайнери готелів, кафе та ресторанів запроваджують спеціальні інста-локації, аби приваблювати більшу кількість гостей, які своєю чергою позначають місця відвідування хештегами та геотегами. Cavo Tagoo - розкішний бутік-готель на острові Міконос (Греція) - яскравий приклад слідування трендам із боку власників. У готелі є все необхідне для запаморочливих світлин: інфініті-басейн, що змінює підсвічування та має панорамний краєвид на морський захід, бар-акваріум, мінімалістичний декор у білих тонах. Всі ці деталі виявились настільки фотогенічними, що зробили готель найпопулярнішим в Instragram за підсумками 2019 року. Отже, плануючи наступного року власну мандрівку, радимо попервах зазирнути до соціальних мереж - Instagram, Pinterest та Facebook. Напевно, ви знайдете там свіжі ідеї та оригінальні поради для ідеальної подорожі.


ПОДІЛИТИСЯ:
Автор: Ірина САВИНА
ІНШI СТАТТI В РУБРИЦI Tourstyle
Tourstyle
10.04.2020
ТОНКОЩІ ПОЛЬСЬКОГО ВЕЛИКОДНЯ
Воскресіння Христове - не тільки одне з найважливіших свят у християнстві. В 2020 році воно випадає на 12 квітня у католиків та на
Tourstyle
14.12.2019
ROTA VICENTINA - ПІШКИ СТЕЖИНОЮ РИБАЛОК
Південний захід Португалії - неймовірно красивий та безлюдний. Тут над скелями літають лелеки та чайки, а невтомні серфери
Tourstyle
21.09.2019
МУЗЕЇ СУВОРОГО РЕЖИМУ
Подорожі з адреналіном - це не тільки екстрим у горах або на морях-океанах, а ще й екскурсії, які пробуджують уяву. Причому до
Tourstyle
18.08.2019
ФЕЄРІЯ ФОНТАНІВ ЄВРОПИ
Мандрівники кажуть: якщо під час подорожі кинеш монетку до фонтану, то обов'язково повернешся в те місто, яке тебе зачарувало.