23.03.2020
ONLINE4BUSINESS : ІТ-РІШЕННЯ ДЛЯ БІЗНЕС ТРЕВЕЛ
Онлайн туристичні агенції (ОТА) продовжують робити величезні інвестиції в розвиток своїх рішень та маркетинг. Дослідження Global Business Travel Association (GBTA) прогнозує, що 40% ділових подорожуючих планують більше використовувати OTA, які привабливіші й простіші для кінцевого користувача.
Як традиційні бізнес-тревел-агенції та корпоративні OBT (інструменти онлайн-бронювання) можуть конкурувати з інвестиціями у сотні мільярдів доларів від Expedia Group, Booking Holdings та решти онлайн-гігантів?

Засновниця Online4Business Олена Мартинчук має за мету трансформувати в онлайн максимально можливу частку ділових поїздок в Україні: «Будемо чесними - наближається майбутнє, коли ділові подорожі опиняться майже на 100% в інтернеті. Ми маємо зробити цифровий продукт для організації ділових поїздок таким, щоб користувач мав можливість бронювати «де хочу бути», а не таким, що зобов’язує бронювати згідно з політикою компанії. Моя мета - дати компаніям/корпораціям можливість обирати програмне забезпечення для бронювання в онлайн і при цьому залишатися у партнерстві з власною контрактною агенцією. Це дозволить бізнес-тревел-агенціям створювати унікальну пропозицію для клієнтів та мати суттєву конкурентну перевагу на ринку корпоративних подорожей».

ПОВНОЦІННА ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ
Як вам ідея «зашити» всі ці бюрократичні процеси в онлайн: створення наказу на відрядження, розрахунок добових, власне бронювання поїздки і далі автозаповнення авансового звіту? Скоротити час на весь цикл організації відрядження з 2,5 годин (у середньому) до 15 хвилин? Всі дані по витратам на відрядження надалі відображаються в обліку компанії без втручання бухгалтерії. Організація ділової поїздки у декілька кліків -- ось вона, «ідеальна картина» для користувачів. Така діджиталізація вже доступна на корпоративній онлайн-платформі Raketa powered by Online4Business. Такого повного оцифрування всіх бізнес-процесів, що пов’язані з відрядженням, потребують зазвичай компанії з великою кількістю співробітників і складними процедурами/політикою щодо ділових подорожей. Термін налаштування та імплементації такої платформи займає від 2 до 4 місяців, проте далі все дійсно літає,як ракета !

КОРПОРАТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ БРОНЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ ВИТРАТ
Занадто складно і довго? Так, перше ІТ-рішення не просте і не безкоштовне. Якщо ви саме такої думки, меню Online4Business пропонує базову версію Raketa. Користувачі зможуть самостійно бронювати авіаквитки та готелі за кордоном, готелі в Україні, квитки на потяги Укрзалізниці та європейських залізниць. А також можуть просто заповнити запит на платформі на будь-яку послугу - і тієї ж миті його отримає контрактна агенція. А для потреб менеджменту компанії Raketa має цілу низку інтелектуальних модулів, що дозволяють контролювати та/або моделювати поведінку користувачів, збирати та аналізувати дані по витратах компанії -- виконувати всі ті звичні вимоги корпоративного клієнта, проте тепер в автоматичному режимі. Налаштування та імплементація базової версії займають зазвичай 3-4 тижні.
До речі, користувачі базової версії Raketa можуть додавати і розвивати свій інструмент поступово до повного цифрового циклу організації відрядження.

САМОСТІЙНЕ БРОНЮВАННЯ В ОНЛАЙН ТА ПІДТРИМКА АГЕНЦІЇ В ОФЛАЙН
Цілком слушне зауваження -- якщо можна забронювати собі всі послуги для відрядження на сайтах і навіть заощадити гроші компанії, який сенс у контрольованих і складних онлайн-інструментах? Насправді частина компаній дозволили своїм співробітникам так чинити та вже зробили невтішні висновки: публічні (не корпоративні) онлайн-сайти мають основний дохід від своїх пріоритетних постачальників (авіакомпаній та готельних мереж). У той час, як дійсно найнижчий тариф інших авіакомпанії чи готелю ви просто не побачите в екрані бронювання. Така тактика не лише допомагає публічним сайтам заробляти більше комісії від постачальників, але й дає змогу виконувати так звані таргети (договірні цілі) та утримувати свою долю ринку за рахунок кінцевого користувача. У контрактних бізнес-тревел-агенцій інша бізнес-модель, основне джерело їх доходів - збори за обслуговування, що сплачує корпоративний клієнт.

Якщо основна потреба користувача - швидкість і простота бронювання ділової поїздки, а корпоративного клієнта - збереження права на вибір найдешевшого варіанту, меню Online4Business має таку пропозицію. Це самостійне онлайн-бронювання співробітниками корпорацій/компаній в єдиному інтерфейсі з корпоративним доступом контрактної агенції та її повноцінною офлайн-підтримкою у разі необхідності. Таким чином, корпоративний клієнт бронює всі доступні тарифи, як раніше, тільки самостійно і в десятки разів швидше: авіа, готелі, лоукост-перевізники, Укрзалізниця і навіть медичне страхування. Налаштування та імплементація в цьому випадку тривають не довше ніж 1 тиждень.
Цікавою виглядає практика комбінації більш простих рішень, кожне з яких має свої обмеження, задля повноти використання онлайн-функціоналу та контенту.
Вигода очевидна всім учасникам ринку. Концепція Online4Business, на якій базується запропоноване корпоративному ринку меню ІТ-рішень, полягає в тому, щоб надати вибір і знайти оптимальне рішення для кожної сторони процесу - компанії, користувача/співробітника компанії, бізнес-тревел-агенції.
ПОДІЛИТИСЯ:
Автор: Ярослав ІЦКОВСЬКИЙ