08.10.2019
Марина ЛІСОВСЬКА, директор Travel Leaders Ukraine: «Український сегмент бізнес-подорожей динамічно розвивається»
Український сегмент ділових подорожей трохи у затінку свого «класичного» візаві, отже, події, що в ньому відбуваються, не завжди отримують гідні оцінки галузевих експертів. Тим не менш, новина, що була анонсована business travel-спільноті, не змогла пройти позв уваги UTG. Один із старожилів українського тревел-ринку компанія Sky Travel приєдналася до світового лідеру туристичних послуг - Travel Leaders Group. Окрім нового бренду, в компанії з’явився новий керівник - Марина Лісовська, яка погодилась відповісти на запитання UTG.
Марино, по-перше, вітаємо з призначенням. Sky Travel на українському ринку більше двох десятиріч, чому саме зараз було прийнято рішення про ребрендінг та приєднання до групи компаній Travel Leaders?
Дякую. Дійсно, Sky Travel - одна з найбільш відомих, особливо в сегменті business travel, компаній в Україні, яка оперує з 1997 року. Свого часу вона першою познайомила Україну з концепцією міжнародних стандартів корпоративного бізнесу, розпочавши обслуговувати клієнтів під брендом компанії Business Travel International (BTI).

У 2006 році Business Travel International поділилась на дві самостійні компанії - BCD Travel та Hogg Robinson Group (HRG), до якої, як і більшість наших іноземних партнерів, приєдналась і Sky Travel. Головна місія HRG завжди фокусувалась навколо якості послуг, що надавалися. Протягом всіх цих років компанія повністю відповідала очікуванням своїх клієнтів. Проте туристична індустрія розвивається дуже динамічно, під впливом світової глобалізації група HRG прийняла рішення про продаж компанії, а також її мережевих партнерів по всьому світові. Тож починаючи з 2019 року компанії, що надавали послуги з організації бізнес-подорожей під брендом HRG, приєднались до Travel Leaders Group. Не стала виключенням й наша компанія, яка з 10 квітня цього року працює під брендом Travel Leaders Ukraine. На сьогодні Travel Leaders Group представлена у понад 70 країнах світу та вважається компанією, що найбільш динамічно розвивається у 2019 році.
У чому конкурентні переваги Travel Leaders Group, наскільки зміниться український ринок бізнес-подорожей із появою нового гравця зі світовим ім’ям?
Компанію засновано у 2008 році. Зміст слогану компанії - «Розширюючи світ для подорожей - є головним драйвером її діяльності. Завдяки унікальній синергії преміальних брендів команда з більш ніж 52 тис. тревел-консультантів Travel Leaders Group по всьому світові надає своїм клієнтам можливість отримати новий досвід люксових, бізнес- та звичайних подорожей.
Travel Leaders Group зі штаб-квартирою у Нью-Йорку - це більше 6 тис. компанії, що входять до групи, франчайзингові та афільовані агенції у США, Канаді, Мексиці, багатьох країн Європи та інших локаціях по всьому світові.
Широкий асортимент продуктів та рішень Travel Leaders має надихати людей не тільки подорожувати, але й робити це якомога якісніше за допомогою професійних консультантів групи наших компаній. Круїзні програми від нашого партнера MSC Cruises включають 3500 рейсів по всьому світу. Повністю персоналізовані рішення для корпоративних заходів, зустрічей та тімбілдингу кардинально відрізняються від можливостей на суходолі, і це викликає стійкий інтерес.Ми транслюємо нашим клієнтам унікальний досвід консультантів та надаємо ексклюзивні можливості для організації подорожей від партнерської мережі, що є родзинкою Travel Leaders Group.
Маркетингова стратегія Travel Leaders Group фокусується на створені інтелектуального контенту, що заохочує до подорожей як корпоративних клієнтів так і звичайних. Завдяки використанню ексклюзивних відеоматеріалів, інтерактивних вікторин, інфографіки, слайд-шоу тощо ми отримуємо унікальний, а головне, актуальний продукт, створений галузевими експертами групи для сьогоднішніх потреб потенційних замовників.
Саме так зростає цінність наших консультантів із подорожей, яка у сукупності з відомим у світі брендом компанії позитивно впливає на остаточний вибір клієнта щодо компанії-партнера.
Ваша думка про сучасні тренди business travel у контексті світових тенденцій - наскільки релевантно розвивається український ринок бізнес-подорожей?
Сьогоднішні бізнес-мандрівники більш самостійні у прийнятті рішень, адже мають змогу отримати вичерпну інформацію про майбутню подорож із різних джерел. Вони активно контролюють процес планування відрядження та хочуть їм керувати. Крім того, глобалізація тревел-бізнеса суттєво нівелює різницю між діловими та туристичними поїздками. Бізнес-мандрівники жадають продовжити своє перебування у країні призначення після закінчення терміну відрядження у «ранзі» звичайного туриста. З іншого боку, в світі стрімко зростає кількість систем, що базуються на штучному інтелекті, та інструментів автоматизації бізнес-процесів. Це дозволяє тревел-провайдерам надавати корпораціям сервіс високої якості за прийнятними цінами, використовуючи новітні технології. Зростає попит на інноваційні продукти зі зручним та візуально зрозумілим інтерфейсом, але з обов’язковою клієнтською підтримкою та супроводом із боку професіонального консультанта.

Ці тенденції підтверджує глобальний звіт Skift (консалтингової компанії у сфері туристичного бізнеса. - Авт.) за 2018 рік, згідно з яким більшість представників business travel вважають автоматизовані туристичні системи зручним інструментом для власних задач (вибір варіантів маршрутів, готелю, перевірка рейсу). Але у випадку якихось змін бізнес-мандрівники потребують допомоги тревел-консультанта. Це головні загальносвітові тренди індустрії бізнес-тревел, і наша країна не є виключенням.
З якими труднощами стикаються українські компанії, що працюють у сегменті Travel Management Company (TMC)?
Наявність високопрофесійних TMC, а також застосування більшістю з них інноваційних технологій роблять український сегмент business travel конкурентоспроможним щодо інших європейських країн. Інше питання - необхідність кредитування замовника, яке мало б бути вторинною умовою угоди, а не розглядалося б як конкурентна перевага. Поняття «постоплата» стало увійшло до сегменту бізнес-тревел після світової кризи 2008 року. На той час постачальники послуг (авіакомпанії, готелі та ін.) радо йшли на поступки TMC, пропонуючи пільговий період для оплати послуг після їх надання, отже, компанії транслювали такі ж умови для своїх клієнтів. Але з часом умови співпраці ставали більш жорсткими, а поняття «постоплата» між TMC та постачальниками практично було нівельовано, хоча актуальність цієї послуги для клієнта тільки зросла. Зараз все зводиться до того, що «постоплата» є фактично основною вимогою клієнта до ТМС, а питання тільки у терміні пільгового періоду. У зв’язку з цим компанії, що не мають надміцного фінансового фундаменту, наражаються на значні фінансові та операційні ризики.
Відверто кажучи, «постоплата» не є українським ноу-хау, подібні умови існують між суб’єктами business travel і в інших країнах. Проте там розроблені спеціальні банківські продукти для корпоративних клієнтів, отже, фінансові установи виконують свої безпосередні функції, а компанії сегменту business travel можуть інвестувати вільні кошти на власний розвиток.
Які, на ваш погляд, основні три причини, чому клієнт має обрати для організації своєї подорожі саме Travel Leaders?
Насправді причин значно більше, але я б відзначила такі: по-перше - це експертиза наших консультантів у різних сегментах туристичного сектора по всьому світові. Друга причина - це up-to-date інноваційні можливості компанії. Передусім це наш мобільний додаток, який дозволяє клієнту керувати всіма аспектами подорожі в режимі реального часу, з цілодобовою клієнтською підтримкою.
Ну і найголовніше: Travel Leaders Group - це єдиний міжнародний бренд, який поєднує в собі сталі можливості для всіх видів подорожей, будь-яких категорій клієнтів та різноманітних сфер бізнесу.
ПОДІЛИТИСЯ:
Автор: Ярослав ІЦКОВСЬКИЙ
ІНШI СТАТТI В РУБРИЦI Інтерв'ю
Інтерв'ю
17.09.2019
Юлія Челікпазу, директор Rozetka Travel: «Ми прагнемо допомогти ринку трансформуватись»
Доволі спокійне та розмірене туристичне життя країни розбурхала новина про вихід на ринок нового рітейлера - компанії Rozetka
Інтерв'ю
01.08.2019
АНТОН ТАРАНЕНКО: «В ТУРИЗМІ НЕМАЄ ПРОБЛЕМ - Є НОВІ ВИКЛИКИ»
З персоною Антона Тараненка багато експертів пов’язують новий та доволі успішний етап розвитку туристичної галузі Києва. 18 липня
Інтерв'ю
31.05.2019
Ольга Пономарьова , директор компанії «Арістея-тур: «До 2020 року плануємо зрости щонайменше вчетверо»
Туроператор «Арістея-тур» відома широкому туристському загалу компанія. Маючи достатню кількість різноманітних пропозицій, серед
Інтерв'ю
26.02.2019
РАФАЛ МІЛЧАРСЬКІ , CEO «LOT - ПОЛЬСЬКІ АВІАЛІНІЇ»
В останні дні року, що минув, національний перевізник нашого західного сусіда, авіакомпанія «LOT - Польські Авіалінії» відзначила