12.07.2019
IPW 2019 У ЗОЛОТОМУ ШТАТІ
Понад 6000 учасників із понад 70 країн збиралися в Анахаймі, штат Каліфорнія, з 1 по 5 червня, на IPW 2019 - головній туристичній події індустрії подорожей в США.

АНАХАЙМ ПРИЙМАЄ ГОСТЕЙ
Цього року головна туристична виставка США відбулася в 51-й раз. Золотий штат Америки - Каліфорнія, що стала знаменитою завдяки багатющим золотоносним родовищам, які були відкриті 150 років тому, - вже вдесяте була гостинною господинею та щиро вітала гостей з усіх куточків світу.
U.S. Travel Association - національна некомерційна організація, що представляє всі складові індустрії туризму та генерує надходження у розмірі $2,5 трлн. у бюджет США й забезпечує 15,7 млн. робочих місць.
Місія U.S. Travel полягає в тому, щоб збільшити кількість поїздок всередині Сполучених Штатів.
www.ustravel.org
Трохи відхилившись від сухих фактів та цифр, коротенько розповімо про те, чим займалися учасники IPW протягом п'яти днів. Традиційно офіційна частина відбувається з понеділка до середи включно. У ці три дні як у баєрів, так і у преси графік доволі напружений. Міжнародні баєри проводять не менш 30 бізнес-зустрічей, заздалегідь запланувавши їх у системі онлайн. Для зручності учасників створено спеціальний додаток, котрий дозволяє легко й швидко зорієнтуватися в майбутніх подіях - як ділових, так і розважальних.
На IPW-2019 відбулося 110 тис. запланованих ділових зустрічей постачальників та баєрів туристичних послуг, що, за попередніми підрахунками, має принести $5,5 млрд. протягом наступних трьох років.
IPW запрошує весь світ до Америки й надає баєрам, постачальникам туристичних послуг й засобам масової інформації феноменальну можливість зустрічі в один час в одному місці», - говорить президент CEO U.S. Travel Роджер Дау.

Під час ланчу величезна зала бізнес-центру заповнена вщент - усі 6 тис. учасників збираються разом, й варто відзначити, це створює особливу атмосферу. На сцені тим часом відбуваються не менш цікаві події. Організатори виставки й представники міста-господаря вітають гостей. Щоденно проводяться нові шоу - уривки бродвейських вистав, виступи популярних груп (у цьому році на сцені пригадали молодість легендарні Beach Boys і, для контрасту, порадували молодше покоління). Анахайм додав до організації IPW кілька «родзинок». Цього року напроти бізнес-центру була створена спеціальна зона відпочинку й спілкування - невеличкий оазис зі стильними фотозонами, зручними кріслами, смачними сніданками, кавою, вином і коктейлями. А ввечері курсували автобуси, що розвозили бажаючих до розташованих неподалік курортних містечок: Санта-Моніка, Сан-Дієго, Хантингтон-Біч... Поціновувачі шопінгу отримали бонуси й знижки від кращих торговельних центрів міста. Незабутні вечірки були чудовою можливістю провести вечір й приводом для розуміння й усмішки зранку: «Ви були вчора на отому Pride event? Сьогодні для вас - потрійна кава». Анахайм знаний розважальними тематичними парками, тому не дивно, що вітальна вечірка проходила у Діснейленді, де саме цього вечора було запущено атракціон Star Wars.
А всій цій феєрії ділових подій і розваг передували ознайомчі тури по околицях Лос-Анджелеса. Вибрати й забронювати тур можна було заздалегідь - відповідно до власних інтересів й уподобань. Ми ж вирушили у Хантінгтон-Біч із мрією стати підкорювачами океану (простіше кажучи, отримати перший досвід серфінгу з професійним інструктором).


ВСЕ БУДЕ ШАКА...
Баланс і легкість, жодної напруги, лише ковзання по хвилям та, по ситуації, елемент ризику та гри - приблизно так відчуваєш дух і настрій Південної Каліфорнії. У вітрині сувенірної крамниці я побачила футболку із зображенням своєрідного жесту - мізинчик і великий палець підняті, інші пальці притиснуті до долоні. Людині, далекій від культури серфінга, знадобилися додаткові пояснення. Все виявилося просто: шака - привітальний жест серферів, який означає «все вже (або буде) чудово». Його цілком можна визнати символом Каліфорнії, втіленням місцевого стилю життя. Навіть якщо відчуття балансу геть відмовляється проявити свою присутність, варто спробувати стати на дошку хоча б раз. Просто тому, що відчути Каліфорнію без занурення в цей особливий світ вкрай важко.

20 серпня 2018 року губернатор Каліфорнії Джеррі Браун підписав законопроект, згідно з яким серфінг став офіційним видом спорту штату Каліфорнія. Залишалося лише ознайомитися з «правилами гри» й навчитися стояти на гребені хвилі майже як Патрік Суейзі (ну, може, трішки гірше). Нашим головним інструктором був Роккі МакКіннон - власник школи McKinnon Surf & SUP. У 2002 році він став професіоналом серфінгу, а в 2003-му увійшов до першого десятку кращих серферів країни. «Ми у надійних руках, - подумала я. - Такий і собаку навчить стояти на дошці». Власне, в цьому невдовзі довелося переконатися. На пляжі нас зустрічали Черрі і Шугар - справжні зірки Instagram, собаки-серфери. Шугар - місцева знаменитість, єдиний пес, якому дозволено займатися серфінгом на пірсі Хантінгтон-Біч. Спритний песик виборов загалом 18 нагород, 12 з яких - за перше місце на змаганнях по всій Південній Каліфорнії. Кожен рік він бере участь у змаганнях Surf City Surf Dog в Хантінгтон-Біч і входить у трійку лідерів три роки поспіль.

Хантінгтон-Біч не даремно отримав гордий титул Surf City USA. Історії серфінгу тут вже більше ста років, 60 з яких місто приймає щорічний Відкритий чемпіонат США по серфінгу. Місто розвивається і квітне. Тут красиво й затишно, часто можна побачити різнокольорові острівці будинків у вікторіанському стилі. Ці старовинні оточені квітниками будинки межують із сучасними будовами. Щороку відкриваються нові ресторани, готелі, розважальні заклади. Незважаючи на те, що в Хантінгтон-Біч відпочиває дуже багато людей, місто не виглядає метушливим чи переповненим завдяки просторим пляжам, на яких завжди можна знайти місце для відпочинку й для спорту. У самому центрі міста, в яскравому та гомінкому торговельному районі, розташований музей серфінгу. Його варто відвідати тим, хто звик вивчати предмет усебічно: дізнатися, як змінювалися дошки для серфінгу протягом ста років, зрозуміти, як вони робляться, подивитися місцевий «зал слави», помилуватися мініатюрними гавайськими гітарами й побувати у залі підводного мисливства. Хантінгтон-Біч пишається своїми жінками-серферами, про яких навіть була знята серія короткометражних фільмів. Тому перш ніж випробувати себе, спробувати перемогти стихію, рекомендую заглянути на сайт SurfCityUSA.com й надихнутися історіями тих, хто біжить по хвилях.
IPW допомогла познайомитися з дивовижною Каліфорнією, це продовжувалося від Лос-Анджелеса до Сан-Франциско по мальовничій швидкісній автостраді SR1, що стрімко мчить біля самої крайки океану. Про це ми неодмінно розповімо в одному з майбутніх номерів.


Олена Мартинчук, CEO Sky Travel, учасник IPW від України
Якщо порівнювати IPW з іншими професійними туристичними воркшопами, які ви побачили особливості, переваги?
Перша й найбільш вражаюча особливість цього трейд-шоу - це масштаб. Шість тисяч учасників з усього світу, експертів індустрії, представників різних культур - це неймовірна можливість для професійного і особистого нетворкінгу. Щодо переваг, порівняно з іншими туристичними виставками, я б відзначила дуже високий рівень організації події (як логістичної, так івент-складової). Це трансфери для всіх учасників з/в аеропорти протягом перших і останніх двох днів, проживання такої кількості гостей у найближчих до конвеншн-центру готелях, організація транспорту на щоденні вечірні події, повний ангажемент двох найбільших парків розваг у США (Disneyland та Knott’s Berry Farm) під час церемонії відкриття та закриття IPW-2019, ланчі з сюрпризами на кшталт живих виступів Broadway Show або Jason Derulo, приємні подарунки і розіграші -- вишеньки на торті, і так кожний день.
Чи була IPW корисна для вас? Чим саме?
Звісно, з професійної точки зору, я не тільки отримала прямий доступ до найпотужніших DMC та конвеншн-бюро в Північній Америці (деякі компанії представляють Штати та Канаду), а й «обросла», так би мовити, новими знайомствами з представниками туристичних та MICE-компаній Азії, Латинської Америки, Африки. Така широка географія учасників помітно відрізняє цю виставку від тих, у яких українські колеги по бізнесу беруть участь з року в рік.
Що могли б порадити баєрам, які відвідують IPW вперше?
Єдина порада - брати візиток втричі більше, ніж на звичні трейд-шоу. Насправді, організатори ідеально продумали підтримку так званих «новачків». Бейджи таких учасників помічаються певними стікерами, й волонтери, що присутні у великій кількості на всіх подіях трейд-шоу, постійно пропонують свою допомогу і просто дружнє спілкування. Не можу окремо не сказати про атмосферу загалом - це, безумовно, одна з найбільш енергетично заряджених професійних подій, в яких я брала участь.
Ви досить вже багато разів відвідували Сполучені Штати. Що скажете про Каліфорнію? Чим запам’яталась ця частина країни?
Каліфорнія - це про щастя! Ні океан, ні гори, ні запаморочливі краєвиди з Голлівудських пагорбів або прибережних пентхаусів не вражають більше, ніж кількість щасливих дорослих, дітей і навіть собак на вулицях і пляжах в Каліфорнії. І на відміну від американських Гаваїв, у Каліфорнії ідеально комбінуються декілька типів туристичної активності, від візитів до офісів всесвітньо відомих хай тек-компаній в Сан-Франциско до серфінгу на пляжах Санта-Моніки. А між ними - і винні дегустації, і прогулянки верхи або на сігвеях, парки атракціонів Six Flags, де кров стигне в жилах  - варіативність просто зашкалює. Без сумнівів, такі програми стануть для MICE-клієнтів нашої компанії давно очікуваним свіжим рішенням.

Редакція UTG висловлює щиру подяку Посольству США в Україні та U.S. Travel Association за запрошення відвідати IPW-2019, авіакомпанію Delta Air Lines – за комфортний політ
 
ПОДІЛИТИСЯ:
Автор: Яна СЛАБІНСЬКА
ІНШI СТАТТI В РУБРИЦI Турбізнес
Турбізнес
03.08.2019
БОДРУМСЬКЕ ЛІТО: ЧИ СПРАВДИЛИСЬ НАДІЇ ТУРОПЕРАТОРІВ
Цього літнього сезону туроператори mass market зробили велику ставку на Бодрум. Чартерні рейси до аеропорту Мілас виконуються не
Турбізнес
10.07.2019
ЕКЗОТИЧНА ЧАРТЕРНА ЛИХОМАНКА
Другий зимовий сезон поспіль туроператори тішать українського споживача екзотичними чартерними програмами. І це логічно,
Турбізнес
04.06.2019
25 РОКІВ КІПРУ В УКРАЇНІ - ЩО ДАЛІ
Рівно чверть століття тому, на початку червня 1994 року, авіакомпанія Air Ukraine (так, був такий національний перевізник)
Турбізнес
10.03.2019
ДРУГЕ ЖИТТЯ МАЛИХ АЕРОПОРТІВ
Регіональні аеропорти другого ешелону, чи, як їх ще називають, «малі аеропорти України», отримують друге життя. Здебільшого