01.06.2020
Ціни на готелі знижати не варто - панельна дискусія на ATM Virtual
В програмі Arabian Travel Market Virtual відбулась дискусійна панель на тему "Hotel landscape in post Covid-19 world" за участі представників світової індустрії гостинності.

Головною тезою дискусії стало звернення до представників галузі з пропозицією не знижати ціни на проживання, натомість сфокусуватись на бездоганному забезпеченні санітарних умов перебування в об'єктах та запровадження технологій, що забезпечать сталу довіру гостей.
Модератором дискусії виступила експерт - консультант Джемма Грінвуд, на роль спікерів були запрошені Тім Гордон (Radisson Hotel Group), Крістофер Ланд (Colliers International), Сімон Кассон (Four Seasons) та Ракі Філіпс (Рас-аль-Хайма Туризм).
"В сучасному світі ніколи не було пандемії подібного масштабу, отже довіра клієнта до якості отриманих послуг має стати ключовим важелєм у період відновлення попиту. Важливо аби впевненність у тому , що здоров'я та добробут є нашим головним пріоритетом, відчували не тільки наші співробітники , але й гості.
Вони в першу чергу потребують переконання, що наші сервіси безпечні, надійні та відповідають кращим стандартам стосовно гігієни та чистоти" - каже Тім Кордон, віце-президент регіону Близький Схід та Африка, Radisson Hotel Group.
Нашими об'єктами розміщення користуються переважно корпоративні клієнти. Отже, наявність загального мережевого стандарту безпеки буде важливим, перш ніж ми знову відчуємо, що великі компанії повертаються до бізнес подорожей по всьому світу. Важливо аби кожен наш гість відчував , що запропоновані послуги заслуговують на довіру".
Тім Кордон, віце-президент регіону Близький Схід та Африка, Radisson Hotel Group (ліворуч) та Ракі Філліпс, CEO Рас-аль-Хайма Туризм (праворуч)
Глобальна пандемія критично вплинула на індустрію гостинності в усьому світі, лише в регіоні MENA (Близький Схід та Північна Африка) завантаження готелів протягом березня 2020 зменшилось на 42% згідно даних Colliers International, адже багато людей були змушені скасувати або відкласти заплановані подорожі на інший термін.
Ракі Філліпс, CEO Рас-аль-Хайма Туризм каже : "Наша галузь доволі еластична та незабаром має одужати. Саме тому важливо аби готелі не вдавались на стрімкого зниження цін. Туристи обов'язково повернуться, ми це спостерігаємо на прикладі готелів Рас-аль-Хайми, де великі території резортів дозволяють без особливих проблем запровадити заходи соціального дистанціонування. Готелі мають адаптуватись до нових умов ведення бізнеса , віддаючи перевагу перш за все санітарним нормам перебування, але не нехтуючи при цьому кретивними ідеями та інноваціями, що вигідно відрізнятимуть їх від конкурентів".
Безумовно , незважаючи на карантинні заходи, мандрівники все ще прагнуть поїхати у відпустку, але безпекова складова при виборі маршруту чи готелю зараз в приорітеті, а вже потім розглядаються вартість, розташування, набір зручностей та послуг, тощо. Саме тому важливо аби після відновлення операцій компанії, що задіяні в індустрії гостинності, не ігнорували тривожні почуття та сумніви споживача в контексті забезпечення гігієнічних та санітарних процедур.
Крістофер Ланд, керівник готелів у регіоні MENA, Colliers International (ліворуч) та Сімон Кассон, Президент готельних операцій у регіоні EMEA, Four Seasons (праворуч)
"Один із способів досягнення довіри споживачів, і я вважаю, що індустрія гостинності в ОАЕ лідирує в цьому відношенні - це партнерство з органами акредитації, аби переконати гостя , що ваш об'єкт дотримується протоколів про дезінфекцію та санітарію, які були запроваджені урядом або уповноваженими органами країни. За фактом проведеного аудиту , кожен об'єкт отримує відповідний сертифікат , а кожному гостю, який пересвідчився у його наявності, гарантований спокій та задоволення від перебування ”, - вважає Крістофер Ланд, керівник готелів у регіоні MENA, Colliers International. 
Використання нових технологій та мобільних додатків надають гостеві можливість організувати віртуальну 3D екскурсію готелем, змінити температуру у кімнаті ,забронювати екскурсії чи замовити обслуговування в номер, що суттєво допомагає об'єктам розміщення підтримувати соціальну дистанцію між гостями.
Сімон Кассон, Президент готельних операцій у регіоні EMEA, Four Seasons додає : "Ми у Four Season постійно вивчаємо процес перебування та ступінь задоволення наших нових гостей - від моменту реєстрації до виїзду з готеля. Хоча ми робимо все можливе аби гість був задоволений, важливо щоб локальні тревел агенти, оператори трансферу та екскурсійні компанії також дотримувались високих санітарних норм та стандартів. В іншому випадку наші прагнення не матимуть ніякого сенсу".
Arabian Travel Market 2020 Virtual відбувається з 1 по 3 червня під гаслом "Нові рішення у новому світі".
ПОДІЛИТИСЯ:
Автор: Ярослав ІЦКОВСЬКИЙ
ІНШI СТАТТI В РУБРИЦI Готельний бізнес
Готельний бізнес
15.10.2019
КРАЩІ ТРАДИЦІЇ RIXOS В АБУ-ДАБІ
На казкових пудрових пляжах острова Саадіят близько року тому з'явилася оаза комфорту і розкоші - готель Rixos Saadiyat Island. Це
Готельний бізнес
15.09.2019
ДЕБЮТ EDITION HOTELS НА БЛИЗЬКОМУ СХОДІ
У кінці 2018 року EDITION Hotels відкрив в ОАЕ нову перлину - прибережний готель The Abu Dhabi EDITION, котрий швидко завоював
Готельний бізнес
13.08.2019
ГОСТЕЛ - ЦЕ ВАМ НЕ ГУРТОЖИТОК
Історія гостел-руху бере свій початок з 1909 року. Його засновником та ідеологом вважають німецького вчителя Річарда Ширана, який,
Готельний бізнес
23.02.2019
КАНКУН - ТАМ, ДЕ СХОДИТЬ СОНЦЕ
Щоранку Канкун першим зустрічає сонце. Промені виблискують у хвилях прибою, заглядають у вікна готелів та вілл, що тягнуться