03.05.2019
ARABIAN TRAVEL MARKET 2019: ТУТ МОЖЛИВО ВСЕ
UTG продовжує вивчати тренди, що генерують наймасштабніші світові туристичні форуми. Минулого місяця ми досліджували європейський погляд на розвиток світової тревел-індустрії під час візиту на берлінську ITB. Цього разу ми рушили на Схід, адже 28 квітня в Дубаї розпочалася 26 виставка Arabian Travel Market.
Безумовно, Arabian Travel Market є визначною подією для індустрії гостинності Близького Сходу, яка визначає вектор розвитку галузі всього регіону. Цього року 2,5 тис. екзебіторів зі 150 країн світу та понад 40 тис. візитерів-професіоналів спостерігали за сьогоденними трендами та формували майбутній «порядок денний» розвитку тревел-індустрії. Учасників та гостей Arabian Travel Market гостинно вітав Dubai World Trade Centre (DWTC).

Першому робочому дню виставки передувало урочисте відкриття, в якому взяли участь Його Високість Шейх Ахмед бін Мохаммед бін Рашид, CEO DWTC, а також Хелал Саїд Аль Маррі, генеральний директор Департаменту туризму та комерційного маркетингу Дубая, та багато інших високоповажних гостей.
Експозиція Arabian Travel Market розташувалась у 8 павільйонах, третина з яких була присвячена Близькому Сходу, що й недивно, адже саме в країнах цього регіону останніми роками спостерігаються шалені темпи розвитку туристичної інфраструктури.
По гарячих слідах доволі важко підвести якісь підсумки чотириденного форуму індустрії гостинності, але деякі тенденції чітко простежувались, про них і піде мова.

СВОЇ ДЛЯ СВОЇХ
За статистикою, головними споживачами туристичних послуг у країнах Близького Сходу та Північної Африки (MENA) є мешканці саме країн цього регіону. Перш за все це пояснюється схожістю менталітету, культури та традицій, а також, безумовно, високим рівнем розвитку туристичної інфраструктури. Так, за даними Salam Standard, 41% подорожуючих мусульман мешкають у двох країнах регіону - ОАЕ та Саудівській Аравії.
Експерти прогнозують, що до 2020 року завдяки Halal Tourism буде створено 1,2 млн. робочих місць, а сукупний дохід регіону від туризму складе 36 млрд. доларів США. Отож не дивно, що найбільше скупчення візитерів спостерігалося саме на стендах країн, які презентують саме регіон MENA - Єгипет, Саудівська Аравія, Об’єднані Арабські Емірати, Марокко.

ДУБАЙ В ОЧІКУВАННІ EXPO 2020
До цієї грандіозної події тут готуються на найвищому рівні, адже з жовтня 2020 по квітень 2021 EXPO Dubai планує відвідати близько 25 млн. туристів зі всього світу. Оргкомітет EXPO 2020, що був представлений окремою експозицією, вже оголосив вартість квитків на відвідання заходів: ціни стартуватимуть зі 120 дирхамів (33 долари США) за одноденний візит. Квитки мають надійти у продаж з квітня наступного року.
Також у прийдешньому році Дубай має підвести підсумки прийнятої державної програми «Vision 2020», згідно якої до 2020 року показник щорічного відвідування емірату іноземними туристами повинен сягнути 20 млн. осіб. Зважаючи на темпи розвитку туристичної інфраструктури, і це не тільки готелі, а ще й різноманітні тематичні парки та інші атракції, Дубай впорається с поставленим завданням.

САУДІВСЬКА АРАВІЯ ЗМІНЮЄ СТРАТЕГІЮ
Одна з найбагатших країн регіону, Саудівська Аравія три року тому прийняла стратегію розвитку туристичного сектору «Vision 2030», яка має на меті змінити сприйняття країни, як дестинації виключно для релігійного туризму. Безумовно, Мекка та Медина назавжди залишаться фундаментом туристичного сектору країни, адже, за прогнозами, до 2030 року близько 30 млн. пілігримів щорічно відвідуватимуть ці два знакові для мусульман міста. Але головна ідея нової стратегії -- відкрити країну для класичного туризму, передусім пізнавального та MICE, адже в Саудівській Аравії достатньо пам’яток та атракцій, серед яких й внесені до Списку ЮНЕСКО. Автори стратегії «Vision 2030» вважають туризм «білою нафтою» та сподіваються на стрімкий прорив країни в галузі індустрії гостинності та відпочинку.

КИТАЙСЬКИЙ РИНОК РУЛИТЬ
Згідно досліджень Colliers, загальний обсяг виїзного туризму в Китаї до 2022 року становитиме 224 млн. осіб, а сумарні витрати складатимуть 258 млрд. доларів США. Країни Персидської Затоки прогнозують, що до них завітають 2,9 млн. мешканців Китаю. Експерти радять представникам туристичного сектору звернути увагу на самостійних мандрівників, а також на китайську молодь. Тут у нагоді стануть останні технологічні досягнення тревел-індустрії. Важливість китайського ринку для регіону Близького Сходу підкреслює проведення окремої дискусійної панелі Arabia China Tourism Forum, що стало складовою ділової програми Arabian Travel Market.

УКРАЇНСЬКИЙ ДЕБЮТ
Цього року в Arabian Travel Market уперше брала участь Україна. Об'єднаний український стенд, як і на ITB Berlin, було організовано завдяки зусиллям Київської туристичної асоціації, а серед учасників були представлені місто Київ, туристичні компанії та готелі. На думку керівника Управління туризму та промоції міста Києва Антона Тараненка, дебют видався доволі вдалим.
Зацікавленість у співпраці виявили представники багатьох країн Близького Сходу, в тому числі Саудівської Аравії, а це ринок із потенціалом у 25 млн. платоспроможного населення. Нажаль, вартість е-візи, а також складна процедура отримання віз через консульські установи України дещо нівелюють зусилля компаній, що інвестують у промоцію країни. Але, на думку пана Тараненка, наша країна, і особливо Київ, мають усі підстави, аби стати містом на уікенд або для транзитного перебування під час подорожі з Азії та Близького Сходу до Європи.
ПОДІЛИТИСЯ:
Автор: Ярослав ІЦКОВСЬКИЙ
ІНШI СТАТТI В РУБРИЦI Маркетинг
Маркетинг
22.10.2019
EMIRATES ЗАПРОШУЄ ВІДВІДАТИ EXPO 2020 DUBAI
Дубай увімкнув зворотній відлік часу до початку наймасштабнішої події - Expo 2020 Dubai, що відбуватиметься з 20 жовтня 2020 по 10
Маркетинг
22.03.2019
ЛАУРЕАТИ СЕРТИФІКАТУ ПТО-2018. ПОЛЬЩА ШАНУЄ ПЕРЕМОЖЦІВ
Подорож кращими містами та регіонами Польщі - унікальна можливість поєднати відпочинок на будь-який смак і цікаві розваги.
Маркетинг
15.03.2019
ВСІ ШЛЯХИ ПРЯМУЮТЬ ДО БЕРЛІНА
Щороку в перший тиждень березня слоган «На Берлін!» набуває позитивно-конструктивного значення, адже центр світової туристичної