04.11.2019
АЕРОПОРТ «СТАМБУЛ» СВЯТКУЄ ПЕРШУ РІЧНИЦЮ
Один із найбільших інфраструктурних проектів глобального масштабу, аеропорт «Стамбул» виконує важливу місію - стати визначною пам’яткою не лише на мапі міста, але й для регіону та загалом усього світу.
Аеропорт «Стамбул» було урочисто відкрито для мільйонів пасажирів вражаючою церемонією рік тому 29 жовтня 2018, на святкування Дня Турецької Республіки. Цей грандіозний проект зробив вагомий внесок у турецьку економіку, активізувавши будівельний сектор протягом 42-місячного періоду зведення, а також додавши величезної цінності авіаційній, туристичній, логістичній та роздрібній галузям країни.
ВЕЛИКИЙ ПЕРЕЇЗД
Так званий «Великий переїзд» до нової домівки флагманської авіакомпанії Turkish Airlines відбувся за півроку після офіційного відкриття аеропорту. Переселення розпочалося вночі 5 квітня та тривало 45 годин. Символічно, що перший рейс після переїзду авіакомпанії до аеропорту «Стамбул» було виконано до столичного аеропорту Есенбога в Анкарі. Новому аеропорту було присвоєно IATA-код IST, який раніше належав аеропорту ім.Ататюрка, що багато років був базовим для Turkish Ailrines.
Після успішного запуску всіх операційних процесів в аеропорту «Стамбул», протягом останніх півроку, досягнуто значного прогресу в розвитку глобального хабу. Цей яскравий приклад успішної бізнес-моделі аеропорту світового рівня знаменує виведення Туреччини у вищу авіаційну лігу.
МІЛЬЙОНИ ПАСАЖИРІВ ТА ТОНИ ВАНТАЖУ
Аеропорт «Стамбул» вийшов за цей період на перші позиції як найбільший хаб у регіоні, під гаслом «Turkey’s Gateway to the World». Завдяки своєму стратегічному розташуванню між Сходом та Заходом аеропорт «Стамбул» обслуговує 130 напрямків у 60 країнах, що знаходяться на відстані не більше 3 годин польоту.
З 6 квітня минулого року, коли аеропорт запрацював на повну потужність, через нього пройшли понад 41 млн. пасажирів та 256,5 тис. рейсів (тобто близько 210 тис. пасажирів щодня) та переміщено 855,3 тони вантажу.
Безумовно, базовою авіакомпанією для аеропорту «Стамбул» є Turksih Airlines, однак головне завдання нової авіагавані - стати вибором для якомога більшої кількості авіаперевізників. На сьогодні тут обслуговуються рейси 70 авіакомпаній світу. Крім того, 8 авіакомпаній, а саме Ethiopian Airlines, Nouvelair, Indigo, Air Alba, Sichuan Airlines, China Southern, Tassili Airlines та UR Airlines, вперше розпочали роботу з аеропорту «Стамбул». Також наприкінці жовтня тут очікують на початок польотів авіакомпанії Transavia France. Оскільки новий аеропорт набрав повну потужність, авіакомпанії з різних континентів, включно з Європою, Близьким Сходом, Африкою та Далеким Сходом, подвоїли частоту польотів.
ТЕРМІНАЛЬНИЙ КОМФОРТ
Новий аеропорт «Стамбул» - це не тільки про рейси та авіакомпанії, адже тисячі пасажирів щодня прагнуть максимального комфорту в очікуванні своїх рейсів. Транспортний вузол забезпечує багато робочих місць в комерційних районах. Безумовною гордістю нового аеропорту є зона Duty Free, зайнятість якої сягає 90%. На площі 54 тис. кв.м розташовано 63 магазини безмитної торгівлі, серед яких 9 міжнародних та 22 вітчизняних бренди. Аеропорт «Стамбул» став новою домівкою для найбільших світових торгових марок, таких як Bvlgari, Dior, Louis Vuitton, Prada, Celine, Fendi, Hermès та Salvatore Ferragamo.

Окрім магазинів Duty Free в транзитній зоні аеропорту відкрито найбільший у світі термінальний YOTEL, який забезпечує якісне проживання та є чудовою альтернативою для пасажирів із довгим часом стикування з наступним рейсом або на випадок затримки. Приймаючи зараз 55 тис. гостей, YOTEL досяг 100%-вого заповнення.
Аеропорт «Стамбул» прагне, аби пасажир, що провів тут певний час, отримав унікальні враження. До програми лояльності аеропорту iGA PASS на цей момент приєднались понад 5 тис. членів, а 146 тис. пасажирів уже відвідали iGA Lounge аеропорту «Стамбул». Крім того, понад 17 тис. пасажирам аеропорту - учасникам програми лояльності iGA PASS - було надано послугу Meet & Greet. Для більшого комфорту в терміналі аеропорту також доступна безкоштовна послуга Buggy для пасажирів старше 65 років, вагітних жінок або молодих сімей із дітьми до 2 років.

Окрім цього, про своїх пасажирів, що знаходяться в аеропорту «Стамбул» також дбає базова авіакомпанія Turkish Airlines. Ще з травня цього року в аеропорту запрацювали бізнес-лаунж авіапервізника, лаунж-зона для учасників програми лояльності Miles & Smiles, а також лаунж-зона для пасажирів внутрішніх рейсів. Аби скористатися цими привілеями, пасажири Turkish Airlines мають пред'явити свій квиток бізнес-класу або карту учасника програми лояльності Miles & Smiles рівнів Elite Plus та Elite, бонусної програми Star Alliance Gold або програми лояльності для корпоративних клієнтів Corporate Club.




ПОДІЛИТИСЯ:
Автор: Володимир Лозовий
ІНШI СТАТТI В РУБРИЦI Авіаперевезення
Авіаперевезення
12.11.2019
ЖОВТЕНЬ АВІАЦІЙНИЙ
Другий осінній місяць видався напрочуд багатим на авіаційні події в Україні та світі. Недарма в ньому на добу більше, аніж у двох
Авіаперевезення
14.10.2019
КАЛЕЙДОСКОП ВРАЖЕНЬ ІЗ TURKISH AIRLINES
Флагманський турецький авіаперевізник, який торік відзначив 25-річний ювілей своєї присутності в українському небі, має найширшу
Авіаперевезення
18.09.2019
МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ХАМАД – НОВИЙ ТОП-ХАБ БЛИЗЬКОГО СХОДУ
Наприкінці серпня 2017 року до Міжнародного аеропорту Бориспіль вперше завітала п’ятизіркова авіакомпанія з Близького Сходу Qatar
Авіаперевезення
13.09.2019
ПІДРІЗАНІ КРИЛА: ЯК АВІАКОМПАНІЇ РЯТУЮТЬ ПРИЗЕМЛЕНІ 737MAX
Близько 400 літаків Boeing 737MAX залишаються на землі майже півроку, з березня 2019-го, через заборону польотів цієї серії