22.03.2019
ЛАУРЕАТИ СЕРТИФІКАТУ ПТО-2018. ПОЛЬЩА ШАНУЄ ПЕРЕМОЖЦІВ
Подорож кращими містами та регіонами Польщі - унікальна можливість поєднати відпочинок на будь-який смак і цікаві розваги.
Це шанс доторкнутися до таємниць природи, насолодитися багатством польської культури і різноманіттям пейзажів, відвідати замки, що зберігають дух історії та минулого, а також відпочити біля озер чи на морському узбережжі, перейнятися подихом та сучасністю польських міст та селищ.
Польська туристична організація (ПТО) успішно займається просуванням туристичного потенціалу своєї країни. Використовуючи нові підходи і технології по залученню польських локацій, природних об'єктів, музеїв і туристичних атракцій, ПТО створила добре впізнаваний у світі туристичний бренд. До Польщі з задоволенням їдуть не тільки європейські туристи - подорожі по цій країні цікаві всім, хто любить пізнавальний відпочинок за високими стандартами.
ПОЛЬСЬКИЙ ТУРИЗМ - У ПОШУКАХ КРАЩИХ
Для залучення та популяризації кращих туристичних об'єктів ПТО заснувала у 2003 році щорічний конкурс, який допомагає знайти і продемонструвати найкращі зразки регіональних туристичних визначних пам'яток країни. Мета вручення Сертифікату за кращий туристичний продукт -- підвищення якості та конкурентоспроможності туристичних об'єктів. Польська туристична організація нагороджує організації та регіони, які пропонують туристам різноманітні можливості для дозвілля і цікавого відпочинку. Крім заохочення, премії та сертифікати стали особливою формою подяки та визнання плідної роботи ентузіастів, що працюють у туристичній галузі.
Музей Варшавського повстання Музей молока в Граєво
Рішення про нагородження сертифікатом приймає Капітула - комітет, до складу якого входять експерти - фахівці-практики з туризму. Починаючи з 2008 року, окрім сертифікатів, учасники конкурсу змагаються за головну нагороду - Золотий сертифікат. Ним відзначають лише сертифіковані туристичні продукти з унікальними особливостями. Сертифікати ПТО - престижна та поважна премія, яка має також і практичну цінність, адже підвищує статус туристичного продукту та його привабливість для споживачів. Врешті-решт, це також дієвий маркетинговий актив. Усі туристичні продукти, що отримують цю нагороду, долучаються до масштабної рекламної кампанії Польської туристичної організації. За 16 років із започаткування премії Сертифікатом ПТО було відзначено понад 250 туристичних продуктів.
«Конкурс сприяє появі нових пізнавальних та цікавих локацій на туристичній мапі Польщі, - підкреслив Роберт Анджейчик, президент Польської туристичної організації. - Окрім суто рекламного аспекту, він спрямований на демонстрацію нових засобів та моделей промоції, які надихатимуть інших представників туристичної галузі».
ЗОЛОТИЙ СЕРТИФІКАТ ПТО-2018
Найвища премія - Золотий сертифікат - присуджується туристичному продуктові, який раніше вже був відмічений звичайним Сертифікатом ПТО. У цій окремій категорії оргкомітет розглядає претендентів виключно з колишніх переможців - власників Сертифікатів, що були вручені три чи більше років тому.
Володар Золотого сертифіката отримує рекламну винагороду у розмірі 150 тис. злотих, які зможе використати на розвиток та промоцію власного туристичного продукту.
Минулого року відбулась 16-та церемонія нагородження сертифікатами ПТО за підсумками якої було визначено 13 найкращих туристичних продуктів. За найпрестижнішу премію 2018 року змагались «Центр слов’ян та вікінгів» з Волині, історична Срібна копальня у Тарновських горах та Музей Варшавського повстання, який і отримав нагороду. Під час інтернет-опитування, що проводилося за допомогою онлайн-додатку E-Certification of Tourist Information та на порталі Польської туристичної організації, було вирішено, що нагорода в категорії «Сертифікат від інтернет-користувачів» дістається проектові «Вперед до свободи. Либишинські зустрічі з історією», який опікується створенням наймасштабнішої в Польщі історичної реконструкції військових баталій.
Центр слов'ян та вікінгів Срібна копальня у Тарновських горах
У 2018 році Польська туристична організація вирішила заснувати ще одну спеціальну нагороду, щоб відзначити маловідомі туристичні продукти, які створені не більше двох років тому. Вперше цим Сертифікатом було відзначено Музей молока в Граєво, де під час інтерактивних екскурсій відвідувачі дізнаються, що ж відбувається з молоком, доки воно не потрапляє на полиці крамниць. Під час нагородження міністр спорту та туризму Вітольд Банька заявив, що рівень учасників, що реєструються на конкурс, щороку зростає. Крім того, з’являються нові туристичні продукти, що здатні запропонувати польським та іноземним туристам дещо абсолютно інноваційне та цікаве.
СЕРТИФІКАТИ-2018
Отже, найпрестижніший Золотий сертифікат-2018 отримав Музей Варшавського повстання, що посідає важливе місце на туристичній мапі польської столиці. Як передати нащадкам повідомлення з минулого про події, що не мають піти в небуття? Музей поєднує минуле з сьогоденням, місце пам’яті - з інноваційною виставкою, де за допомогою мультимедійних проекцій відтворено атмосферу столичного повстання. Технології зображення, світла та звуку допомагають відвідувачам зануритися в ті часи та зрозуміти історичні події тих років.
Зважаючи на те, які продукти були відзначені нагородами, промоція Польщі як туристичної дестинації має багатовекторний напрямок. Окрім культурних центрів та музеїв, що використовують інноваційні засоби та сучасні технології, Сертифікатами було також відзначено природні ландшафти та об’єкти Польщі, що надихають на захоплюючи подорожі.
Нагороджено Центр екологічної освіти «Гідрополіс» - унікальний центр знань, де створена експозиція з дев’яти тематичних зон. Кожна з них розповідає про важливість води для різних процесів -- від впливу на життя людини та до океанських течій, що формують клімат Землі. Ще один Сертифікат вручено Центрові Hewelianum: за стінами колишнього військового бастіону XIX ст. наука, культура та екологія поєднуються з відпочинком. Відвідувачі мають змогу побувати на мультимедійних технологічних виставках та побачити роботизовану собаку з штучним інтелектом, мобільний планетарій та 3D-дисплеї, що здатні реагувати на рух та через проекції взаємодіяти з відвідувачами.
Центр Hewelianum Центр екологічної освіти "Гідрополіс"
Техногенний туризм також було відзначено Сертифікатом - у штольні Крулова Луїза (sztolnia Królowa Luiza) знаходяться найдовший водний маршрут, унікальний паровий двигун та підземний порт. Туристи зможуть відправитись у захоплюючу подорож у часі та дізнатись про видобування вугілля у Верхній Селезії. На дітей та дорослих очікують нескінченні підземні коридори з новітніми технологіями та спецефектами, що здатні занурити відвідувачів в атмосферу старовинної копальні.
У 2018 році нагороди отримали три музеї: Музей палацу Короля Яна III в Вил’янові, Палацовий музей в Рогаліні та Замок Мошна.
Окрім інтер’єрів, що збереглися або були реставровані, паркових ансамблів та багатої колекції старовинних меблів та живопису, замки можуть похизуватися інноваційним підходом до екскурсій. Туристів долучають до історії шляхом практичних занять під час інтерактивних лекцій та кулінарних майстер-класів.
Природа Польщі ідеальна для активного відпочинку. Не кожна країна може похвалитися туристичним продуктом, якому виповнюється 85 років. У Польщі спромоглися поєднати традиції сплаву лісу з активним відпочинком. Починаючи з 1934 року в польській рафтинг-гавані в Сромовці відбуваються сплави Дунаєм. Із того часу туристи мають змогу подорожувати мальовничим рафтинг-маршрутом, що проходить скрізь численні вигини річок, оточені вапняними скелями висотою 300 метрів.
Конкурс Сертифікатів від Польської туристичної організації дозволяє обрати унікальні об’єкти та заходи з високим рівнем надання туристичних послуг. Туристичні продукти, що відзначені Сертифікатом ПTO, гарантують відпочинок найвищого гатунку, а організації та локації, безумовно, заслуговують на довіру польських та іноземних туристів.
ПОДІЛИТИСЯ:
Автор: Ірина САВИНА
ІНШI СТАТТI В РУБРИЦI Маркетинг
Маркетинг
22.10.2019
EMIRATES ЗАПРОШУЄ ВІДВІДАТИ EXPO 2020 DUBAI
Дубай увімкнув зворотній відлік часу до початку наймасштабнішої події - Expo 2020 Dubai, що відбуватиметься з 20 жовтня 2020 по 10
Маркетинг
03.05.2019
ARABIAN TRAVEL MARKET 2019: ТУТ МОЖЛИВО ВСЕ
UTG продовжує вивчати тренди, що генерують наймасштабніші світові туристичні форуми. Цього разу ми рушили на Схід, адже 28 квітня
Маркетинг
15.03.2019
ВСІ ШЛЯХИ ПРЯМУЮТЬ ДО БЕРЛІНА
Щороку в перший тиждень березня слоган «На Берлін!» набуває позитивно-конструктивного значення, адже центр світової туристичної