19.05.2019
«ЕЙР АСТАНА» ПІДСУМУВАЛА ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ ЗА РІК
16 квітня в Києві «Ейр Астана» організувала захід для представників ЗМІ. Віце-президент з маркетингу авіакомпанії Річард Леджер і регіональний менеджер в Україні Галимжан Базілбаєв поділилися підсумками 2018 року та планами на 2019-й.
У 2018 році авіакомпанія збільшила пасажирські перевезення на міжнародних напрямках на 11%. Зокрема, пасажиропотік в/з України виріс на 19% у порівнянні з попереднім роком, склавши понад 113 тис. пасажирів, або 3% від загального пасажиропотоку авіакомпанії.
За підсумками 2018 року, у порівнянні з 2017-м, транзитний трафік авіакомпанії зріс на 47,8%. Тобто транзитний потік в/з України через Казахстан збільшився на 21% відносно 2017-го і склав понад 53 тисячі пасажирів, або 7,4% від загального обсягу транзитних перевезень авіакомпанії в цілому. Найбільш популярними напрямками для жителів України стали Індія, Узбекистан, Таїланд, Китай і Південна Корея.
Віце-президент з маркетингу та продажу Річард Леджер зазначив: «Ми розпочали свої операції в Україні навесні 2013 року, в березні виконали перший рейс з Алмати, а в квітні - з Астани. Загалом протягом першого року більше 50 тис. українських пасажирів скористались послугами Air Astana. Наступні п’ять років були більш-менш вдалими, а за підсумками 2018 року наш показник в Україні збільшився до 113 тис. пасажирів, тобто практично в два рази у порівнянні з першим роком.

Україна стає все більш значущим ринком для авіакомпанії, зокрема не тільки щодо прямих перельотів Київ-Алмати і Київ - Нур-Султан (колишня Астана), але і низки ключових напрямків маршрутної мережі Air Astana. Наш головний здобуток за 16 років існування - в тому, що нам вдалося перетворити локальну point-to-point авіакомпанію у регіонального мережевого перевізника. І в цьому контексті важливість нашого напрямку до Києва складно переоцінити. Послуги Air Astana привабливі не тільки для бізнес-пасажирів, але також для туристичних подорожей, студентських поїздок і зустрічей із друзями та родичами, і ми раді тому, що українці обирають нас як перевіреного і постійного партнера.
По тих напрямках, по яких Air Astana не виконує власні рейси, ми підписуємо угоди про спільну експлуатацію рейсів, надаючи нашим транзитним пасажирам додаткові можливості. Так, наприклад, у нас підписана угода з Cathay Pacific щодо маршруту Алмати-Гонконг, це дозволяє пропонувати українським пасажирам зручні стикувальні рейси до Гонконгу і далі по всій мережі авіакомпанії-партнера.
Протягом останніх років авіакомпанія зробила значний крок уперед щодо розвитку мережі маршрутів та якості надання послуг. Недарма авторитетна агенція Skytrax визнає Air Astana найкращою авіакомпанією Центральної Азії та Індії протягом останніх семи років поспіль. Крім того, премія Traveler’s Choice Award 2018 за підсумками опитування користувачів Tripadvisor визнала авіакомпанію Air Astana найкращим перевізником у регіоні Азія. Це ті здобутки, якими ми пишаємось та які надихають нас продовжувати процес вдосконалення».
Також пан Леджер повідомив, що на початку квітня було створено нового лоукост-перевізника - авіакомпанію FlyArystan, дочірню авіакомпанію Air Astana, як відповідь сучасним трендам у світовій пасажирській авіації. Новостворений перевізник планує оперувати в форматі ультра-лоукост та попервах виконуватиме лише рейси всередині Казахстану.
Регіональний менеджер в Україні Галимжан Базілбаєв повідомив про наступне: «Продовжуючи виступ пана Леджера, я хочу сказати, що на українському напрямку у Air Astana доволі збалансований пасажиропотік. Так, з 113 тис. пасажирів, що були перевезені торік, близько половина є транзитними, а з тих point-to-point пасажирів, що залишились, не менше 50% таких, хто прилетів з Air Astana до України.
Тобто ми не тільки запрошуємо українських пасажирів скористатися рейсами нашої авіакомпанії, але й привозимо казахів до України. Ми також зберігаємо баланс й в алгоритмі реалізації квитків на рейси Air Astana: в нас понад 200 агентів по всій території України, що реалізують квитки на рейси авіакомпанії, ми маємо власний офіс із продажів у Києві, у нас доволі активно йде реалізація квитків за допомогою власного веб-сайту, а також ми співпрацюємо з багатьма онлайн-агенціями -- консолідаторами, адже це вимога часу.
Щодо нашого позиціонування в Україні, ми є воротами до Азії, отже, щиро запрошуємо наших українських пасажирів відвідати Азійський континент разом з Air Astana і передусім його Центральну та Південно-Східну частини. Крім того, в нас розгалужене покриття рейсів територією Казахстану, і це чудова нагода відвідати ті куточки нашої країни, в яких історично мешкають етнічні українці.
Я вважаю, що головним фактором нашого успіху є наше бажання дослухатися до вимог та побажань наших пасажирів.
Для нас дуже важливий комфорт тих наших пасажирів, що прямують через Казахстан, але вимушені довго очікувати на свій стикувальний рейс. Для цієї категорії клієнтів ми розробили спеціальну послугу «Stopover Holidays» за символічною ціною 1 долар США. Ця послуга передбачає надання готелю та трансферу з/до аеропорту у випадку стикувального часу між рейсами, що перевищує 10 годин. Важливим є той факт, що навіть при наявності більш зручного рейсу пасажир, маючи бажання зупинитись у Казахстані на довший термін, може без перешкод скористатися цією послугою».
ДОВІДКА UTG :
«Ейр Астана» забезпечує зручні транзитні маршрути з України в міста Центральної, Південно-Східної Азії та Індії. Наразі прямі рейси із Києва до Алмати виконуються 7 разів на тиждень, а в Нур-Султан - 3 рази, з подальшими збільшеннями з липня до 15 рейсів на тиждень в Алмати (8) і Нур-Султан (7). Польоти до Києва виконуються на повітряних суднах Airbus A321ceo і А320neo, а також Embraer-190. Тривалість рейсу Київ-Алмати становить 4 години 50 хвилин, Київ-Нур-Султан - 4 години.
ПОДІЛИТИСЯ:
Автор: Ярослав ІЦКОВСЬКИЙ
ІНШI СТАТТI В РУБРИЦI Авіаперевезення
Авіаперевезення
18.09.2019
МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ХАМАД – НОВИЙ ТОП-ХАБ БЛИЗЬКОГО СХОДУ
Наприкінці серпня 2017 року до Міжнародного аеропорту Бориспіль вперше завітала п’ятизіркова авіакомпанія з Близького Сходу Qatar
Авіаперевезення
13.09.2019
ПІДРІЗАНІ КРИЛА: ЯК АВІАКОМПАНІЇ РЯТУЮТЬ ПРИЗЕМЛЕНІ 737MAX
Близько 400 літаків Boeing 737MAX залишаються на землі майже півроку, з березня 2019-го, через заборону польотів цієї серії
Авіаперевезення
02.09.2019
НАЙПОПУЛЯРНІШІ АВІАМАРШРУТИ СВІТУ
OAG Aviation Worldwide Limited склала черговий рейтинг найзатребуваніших авіаційних маршрутів по всьому світові.
Авіаперевезення
25.08.2019
AIRBUS 380: ЗАВЕРШЕННЯ ЕПОХИ SUPER JUMBO?
Казкова технологічна історія, яка розпочалась у січні 2005 року та коштувала консорціуму Airbus близько 12 млрд. євро, поступово