05.08.2019
ТРЕВЕЛ-БЛОГЕРСТВО: РОБОТА ЧИ РОЗВАГА ?
У світі - тотальний бум на блогерство. Ця хвиля захлеснула вже й Україну. Інфлуєнсери й справді зараз мають найпотужніший вплив у медіа-просторі. Люди вже не довіряють прямій рекламі по ТБ та радіо так, як колись.
Tourstyle
№7 (161) Липень'2019
Автор: Ірена Журавель
03.08.2019
БОДРУМСЬКЕ ЛІТО: ЧИ СПРАВДИЛИСЬ НАДІЇ ТУРОПЕРАТОРІВ
Цього літнього сезону туроператори mass market зробили велику ставку на Бодрум. Чартерні рейси до аеропорту Мілас виконуються не тільки з столиці, але й деяких регіонів. Також Бодрум привернув увагу й регулярних перевізників.
Турбізнес
№7 (161) Липень'2019
Автор: Владислав ФРІШКО
01.08.2019
АНТОН ТАРАНЕНКО: «В ТУРИЗМІ НЕМАЄ ПРОБЛЕМ - Є НОВІ ВИКЛИКИ»
З персоною Антона Тараненка багато експертів пов’язують новий та доволі успішний етап розвитку туристичної галузі Києва. 18 липня був його останній робочий день на посаді голови Управління туризму та промоції КМДА, отже, вашій увазі - підсумкове інтерв’ю спеціально для Української Туристичної Газети.
Інтерв'ю
№7 (161) Липень'2019
Автор: Ярослав ІЦКОВСЬКИЙ
21.07.2019
ДОРОГОВКАЗНІ ЗІРКИ МІШЛЕН
Вечеря у ресторані - це не просто питання їжі й вгамування голоду. Гастрономія може спонукати до подорожі у пошуках нових граней та відтінків смаку.
Tourstyle
№6 (160) Червень'2019
Автор: Ірина САВИНА
20.07.2019
ПОДОРОЖ КОЛОРИТНИМИ БАЗАРАМИ ЄВРОПИ
Будь-який турист знає, що найкращий спосіб відчути смак і шарм країни, а також чудова нагода вивчити культуру - це завітати на базар. Пройтися неспішно крамницями, подивитися на вітрини, привітатися з місцевими, вивчити нові слова і, якщо пощастить, дізнатися про нові звичаї. Саме літо - найкращий час, щоб відвідати найколоритніші ринки Європи й перечекати спеку там, де стільки всього цікавого.
Tourstyle
№6 (160) Червень'2019
Автор: Божена ДОБЖАНСЬКА
1 2 3 4 5 6 7 8 9